8 Reacties

2 maanden geleden

als het aan mij ligt zien ze er prc het zelfde uit

2 maanden geleden

Ik zie ook geen verschil..

2 maanden geleden

Oké, maar stel dat het hetzelfde is, is dat ook niet een slecht teken dan?

2 maanden geleden

Reactie op Jinthe

Oké, maar stel dat het hetzelfde is, is dat ook niet een slecht teken dan?
Ik zie ook geen verschil en volgens mij kunnen ze niet donkerder dan dit worden. Mijn advies: laat het testen los, want je wordt er meer onzeker van dan dat het je rust geeft. Je testen zijn er prima uit. En zolang je geen bloed verliest, lekker genieten van je zwangerschap. 🤗

2 maanden geleden

Ik zie geen verschil, donkerder dan dit worden ze niet😳

2 maanden geleden

Ik zie ook geen verschil. Volgens mij kunnen de testen niet meer donkerder dan dit. En de bovenste is natuurlijk al volledig ingedroogd, dan kun je het ook lastiger vergelijken. Krampen kunnen groei van de baarmoeder zijn! Had ik tijdens mijn zwangerschap van mijn zoontje ook regelmatig. Geen zorgen 😘 Zolang je geen bloedverlies hebt, zit het helemaal prima en zal een echo je als enige meer informatie kunnen geven. Liefs 🥰

2 maanden geleden

Oké, ik ga jullie proberen te vertrouwen. Lees ook wel op internet dat je rond de 6 weken ook minder effect krijgt op testen gezien de HCG te hoog wordt. Ik kan 10 september pas een echo gezien we eerst nog op vakantie gaan - terror. En heb vooral missed abortions dus ‘geen bloed’ zegt niet zoveel, is helaas mijn ervaring. Al met al: een recept voor onzekerheid. Als de krampen en twijfels blijven ga ik denk ik bellen om einde volgende week een echo te krijgen.

2 maanden geleden

Reactie op Jinthe

Oké, ik ga jullie proberen te vertrouwen. Lees ook wel op internet dat je r ...
Ik heb ook een ervaring met een MA, maar dan zegt dus knaltest ook niets..