10 Reacties

één maand geleden

Heb je toevallig een iets langere cyclus? Die standaard berekening is volgens mij op basis van 28 dagen

één maand geleden

Dit kan heel goed, heb dit in een eerdere zwangerschap ook gehad. 1mm verschil met meten kan al een dag uitmaken. Wie weet ga je met de termijnecho wel weer wat dagen “vooruit”. Dit kan heel goed gebeuren.

één maand geleden

Dat had ik ook bij de eerste echo. Dacht toen 6+6 te zijn. Werd terug gezet naar 6+1. Vervolgens mij de volgende echo zou ik volgens hun berekening 7.5 zijn maar was ik al 8.4. Schijnbaar is het heel lastig te meten als het nog heel klein is. Vandaar dat je met de termijnecho pas je uitgerekende datum te horen krijgt

één maand geleden

Reactie op Baby2023_

Heb je toevallig een iets langere cyclus? Die standaard berekening is volge ...
Nee precies 28 maar wel een latere innesteling volgensmij, ik had een innestelingsbloeding op dag 28 toen ik eigenlijk ongesteld moest worden

één maand geleden

Ik ook 3-4 dagen! Maar ze had heel snel gemeten en dat kon pas goed bij de volgende echo.. even afwachten dus bij mij wat het uiteindelijk echt gaat worden

één maand geleden

Bij mij ook eerste echo 3 dagen teruggezet en de tweede echo weer 3 dagen vooruit 😊

één maand geleden

Ik was ook 4 dagen teruggezet! Van 7+5 naar 7+1. Zoals de anderen al zeggen is het nog niet goed te zeggen als het nog zo klein is, dus met een paar dagen hoeven we ons geen zorgen te maken :)

één maand geleden

Ik ben ook terug gezet. Dacht zelf 7+4 te zijn maar de verloskundige vond zelf 6 weken. Ik hoefde me geen zorgen te maken zei ze. Het hartje klopte en alles zag er prima uit.

één maand geleden

Bij mij hetzelfde inderdaad, ik zou na me laatste menstruatie nu ongeveer op 11 weken moeten zitten dit is 8 weken, vandaag de eerste echo gehad, blijkt een tweeling

één maand geleden

Ik ben ook teruggezet, dacht zelf met mijn echo 7+1 te zijn en verloskundige meten het vruchtje op 6 wkn. Even ligt teleurgesteld moet ik wel toegeven en misschien ook wel een beetje bang dat het vruchtje niet goed ontwikkeld. Nu ondertussen 8+2 en de volgende echo 12 september. Ben erg benieuwd of de eerste meting klopte ☺️