40 Reacties

één maand geleden

Hé ja wij! 🥰 morgen 7 weekjes, gister echo gehad en zagen 2 kloppende hartjes ♥️

één maand geleden

Reactie op daniellebosboom

Hé ja wij! 🥰 morgen 7 weekjes, gister echo gehad en zagen 2 kloppende hart ...
Gefeliciteerd! ❤️ Bij mij vandaag ook 2 kloppende hartjes te zien.

één maand geleden

Reactie op karink92

Gefeliciteerd! ❤️ Bij mij vandaag ook 2 kloppende hartjes te zien.
Wat fijn!! Hoever ben je nu?

één maand geleden

Reactie op daniellebosboom

Hé ja wij! 🥰 morgen 7 weekjes, gister echo gehad en zagen 2 kloppende hart ...
Wat leuk gefeliciteerd!

één maand geleden

Mag ik vragen wat jullie van plan zijn? Bedjes bij elkaar? Dubbele kinderwagen?

één maand geleden

Reactie op karink92

Mag ik vragen wat jullie van plan zijn? Bedjes bij elkaar? Dubbele kinderwa ...
De bedjes zeker bij elkaar op de kamer in eerste instantie. Duo kinderwagen kom je niet echt onderuit denk ik, we hebben ook nog een kleintje die dan ongeveer 2 zal zijn, dus met meerijplankje denk ik. Zijn al wat aan het rond kijken voor een andere auto. Verder nog geen idee.. jullie?

één maand geleden

Reactie op daniellebosboom

De bedjes zeker bij elkaar op de kamer in eerste instantie. Duo kinderwagen ...
Nee precies, je hebt verschillende duo kinderwagens zag ik ook, 1 onder elkaar en naast elkaar, maar wat nou het handigste is.. geen idee. Ik ben druk bezig met een andere woning en ga maandag kijken, dus dat zou super zijn!

één maand geleden

Hier een vroege echo ( wegens geen geplande zwangerschap ) waar 2 vruchtzakjes te zien zijn. Dus ik volg graag mee. Hoe gingen jullie ermee om als je erachter kwam ?

één maand geleden

Reactie op C30

Hier een vroege echo ( wegens geen geplande zwangerschap ) waar 2 vruchtza ...
Ik was compleet in shock, ik was ook onverwachts zwanger, inmiddels begin ik er aan te wennen, aan het idee, en stiekem erg leuk ook natuurlijk, ik heb ook 2 vruchtzakjes. Hoeveel weken zwanger zijn jullie?

één maand geleden

Hey, hier ook voor de dezelfde verrassing komen te staan! Heel blij om het kloppende hartje te zien, maar ook in shock dat het er twee zijn. Voelt nog onwerkelijk, en ook wel een beetje beangstigend. Ik ben trouwens 7w+5 , jullie?

één maand geleden

Reactie op karink92

Ik was compleet in shock, ik was ook onverwachts zwanger, inmiddels begin i ...
Ik ben 5 weken zwanger dus nog vroeg. Volgende echo is over 2 weken. Dan zal het duidelijker zijn en krijg ik een uitgerekende datum. Nu weet ik gewoon eind april. Daarnaast heb ik al een dochtertje. Hebben jullie al kinderen?

één maand geleden

Wij komen net terug van de eerste echo bij 6w6d en tadaaa... Tweeling. Ik moet het even verwerken, al had ik zelf al een vermoeden😅. Gefeliciteerd!

één maand geleden

Bij mij twijfelde ze nog. Rechts onder het ronde vruchtzakje zie je nog een zwarte vlek met iets erin. Termijn was 6+3 ongeveer en het schijnt dat je het vanaf 8 weken pas echt goed zou zien. Op deze echo is vooral ingezoomd op het duidelijke vruchtje dus het andere stukje is er half afgesneden. Iemand die wat kan zeggen over mijn echo? Haha

één maand geleden

Reactie op tiny25

Wij komen net terug van de eerste echo bij 6w6d en tadaaa... Tweeling. Ik m ...
Gefeliciteerd!

één maand geleden

Ook ik ben zwanger van een tweeling! (Ongeveer 9 weken) Het is mijn eerste zwangerschap, dus er komt veel op ons af. Het is ontzettend bijzonder, uniek en prachtig, maar ik voel ook onzekerheden en spanning. Elke keer weer blij als ik twee kloppende hartjes zie! ☺️

één maand geleden

Wij verwachten ook spontaan een tweeling. Ik ben bijna 9 weken zwanger. Ik moet nog steeds bijkomen van het nieuws haha. Zo onwerkelijk! Woensdag hebben we onze 3e echo alweer. Wat fijn om een groep te zien voor tweelingen rond onze zelfde tijd.

één maand geleden

Reactie op tiny25

Wij komen net terug van de eerste echo bij 6w6d en tadaaa... Tweeling. Ik m ...
Gefeliciteerd! Mag ik vragen waarom je al een vermoeden had? Ben erg benieuwd!

één maand geleden

Ik heb er over gedroomd dat ik een tweeling kreeg😂 maar nog geen echo gehad pas 16 september… ben nu 6+2

één maand geleden

Reactie op Laura.12345

Gefeliciteerd! Mag ik vragen waarom je al een vermoeden had? Ben erg benieu ...
Dankjewel😊 Ik heb het eigenlijk al de hele tijd uitgesproken ook, mijn oma is van een tweeling en ik vond mijn buik te snel groot worden waardoor ik dacht dat het niet door 1 kleintje kon komen😅.

één maand geleden

Reactie op tiny25

Dankjewel😊 Ik heb het eigenlijk al de hele tijd uitgesproken ook, mijn om ...
En ik vergeet vermoeid. Zo ontzettend vermoeid.