52 Reacties

één maand geleden

Hoi mama's to be die een tweeling verwachten. Ik heb een vraagje , hoe voelden jullie je de eerste weken tot aan de echo dat je zegmaar past wist dat het er 2 waren? Ik ben nu 5+4 zwanger van ons 4e kindje. En ben zo oververmoeid, veel maagzuur en slaap slecht snachts. Wij hebben 4nov pas onze eerste echo en tot die tijd is het vissen of het er 1 of 2 zijn. 🍀 Er waren bij mij wel 2 eitjes gesprongen, testte op 8dpo al kei positief terwijl ik normaal gesproken een heel laag HCG heb.. iemand zijn ervaring hoe jullie je voelde voordat je wist dat je 2 kindjes verwachtte ?

één maand geleden

Reactie op MLB2025

Hoi mama's to be die een tweeling verwachten. Ik heb een vraagje , hoe voel ...
De eerste weken had ik zelf niks in de gaten, na een week of 6 moest ik heel veel overgeven, en een test gedaan, wel was ik wat moe, maar dacht dat ik gewoon toe was aan vakantie. Bij de test positief, afspraak gemaakt, en bleek dat ik op dat moment 7 weken zwanger ben. Dus vooral heel moe, en misselijk. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend zeg!

één maand geleden

Reactie op karink92

De eerste weken had ik zelf niks in de gaten, na een week of 6 moest ik hee ...
Dankjewel voor je reactie! 4 nov onze eerste echo! 🍀

één maand geleden

Reactie op MLB2025

Hoi mama's to be die een tweeling verwachten. Ik heb een vraagje , hoe voel ...
Wij hebben na de positieve test (die na 10 seconden al heeel positief was) zelfs gegrapt over of we twee namen zouden hebben. Alsnog was de echo een zeer grote verrassing, maar dat je er al over nadenkt, kan misschien een teken zijn? Ik sliep ineens overal en nergens en bij 5 weken al heel erg misselijk. Verder is dit mijn eerste zwangerschap, dus geen idee hoe het was geweest met één kindje. Heel veel succes met wachten tot de echo, komt goed!! 🍀

één maand geleden

Reactie op Sammy1610

Wij hebben na de positieve test (die na 10 seconden al heeel positief was) ...
Dankjewel ☺️🍀

één maand geleden

Reactie op Sammy1610

Wij hebben na de positieve test (die na 10 seconden al heeel positief was) ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap 😘

één maand geleden

Hi tweelingmoeders to be! Dit is mijn eerste zwangerschap en een tweeling dus geen referentiekader. Hoe voelen jullie je? Mijn energielevel is echt zo laag en ook regelmatig nog erg weeïg. Terwijl ik nu (14+6) het ook wel fijn vind om het eea te gaan regelen. Ik doe wel vanalles maar merk dat ik dan als snel mijn grens bereik en weer wil dutten. Ben ook 25% ziekgemeld op mijn werk. Hoe gaat het met de rest?

één maand geleden

Reactie op Sammiemammie

Hi tweelingmoeders to be! Dit is mijn eerste zwangerschap en een tweeling d ...
Hier ook weinig aan het werk zit zelf nu een week of 3/4 thuis, heb misschien 2 halve dagen gewerkt. Ben echt heel moe, en nergens energie voor dus dat herken ik zeker wel. Daarnaast heb ik wat complicaties gehad ook, waardoor ik elke week al wel in het ziekenhuis ben. Ik ben nu 16 weken

één maand geleden

Reactie op karink92

Hier ook weinig aan het werk zit zelf nu een week of 3/4 thuis, heb misschi ...
Oh ja? Joh, dat is ook echt niet fijn.. wil je daarover vertellen of liever niet? Wel 2 vruchtzakjes las ik dus wss wel tweeeiig? Bij ons in ieder geval wel.

één maand geleden

Reactie op Sammiemammie

Oh ja? Joh, dat is ook echt niet fijn.. wil je daarover vertellen of lieve ...
Heb last van meerdere hematooms in me baarmoeder, 1 grote van 6x3 en 4 wat kleinere. keer aan de bloedtransfusie gezeten ook. Tweeeiig inderdaad.

25 dagen geleden

Reactie op karink92

Heb last van meerdere hematooms in me baarmoeder, 1 grote van 6x3 en 4 wat ...
Sterkte!