10 Reacties

2 maanden geleden

Heb dit bij mijn eerste zwangerschap gehad, het hele eerste trimester. Soms hebben mensen hier last van gaf mijn verloskundige aan. Werd er ook heel onzeker van maar alles is goed gekomen!

2 maanden geleden

Hai, Het kan oud bloed zijn ivm dat je nu extra ben doorbloed en dat er per ongeluk een vaatje is gesprongen. Het kan inderdaad ook een beginnende de miskraam zijn. Maar daar kom je alleen achter door af te wachten ( wat super vervelend is natuurlijk). Ik was in mei voor de 1e keer zwanger, maar helaas eindigde dit in de 7e week tot een miskraam. Ik had een week lang vooraf elke dag bruin bloed verlies. Maar dat is alleen mijn ervaring hoor. Het kan ook heel goed dat vaatje zijn dat is gesprongen. Ik wil je hier absoluut niet mee bang maken, maar dat is mijn ervaring ermee. ❤️

2 maanden geleden

Reactie op FleurSanne

Heb dit bij mijn eerste zwangerschap gehad, het hele eerste trimester. Soms ...
Jeetje wat een onzekere tijd ga je dan door als je dit de hele eerste trimester hebt gehad. Hoever was je bij je eerste echo? En heb je vaker afspraken gehad? Of was het voornamelijk verdragen?

2 maanden geleden

Reactie op AnneJ98

Hai, Het kan oud bloed zijn ivm dat je nu extra ben doorbloed en dat er p ...
Alleen maar fijn om ervaringen van anderen te horen. Dat geeft een realistisch beeld van dit alles. Heel naar dat je uiteindelijk een miskraam kreeg in de 7e week. Heb je er veel last van gehad?

2 maanden geleden

Reactie op MaV1990

Jeetje wat een onzekere tijd ga je dan door als je dit de hele eerste trime ...
Ik belde bij het eerste beetje verlies in paniek op en mocht toen meteen komen voor een echo, ik was toen 6 weken en een paar dagen geloof ik. We zagen toen al een kloppend hartje. Geen extra controle of echo’s gekregen. Wij deden voor de geruststelling soms zelf een extra echo.

2 maanden geleden

Reactie op MaV1990

Alleen maar fijn om ervaringen van anderen te horen. Dat geeft een realisti ...
Ik heb er geestelijk niet veel last van gehad, maar lichamelijk voelde het alsof ik een zware ongesteldheid had. Beetje dezelfde klachten (krampen, lage rugpijn en vermoeid). Maar ik mij het meest over verbaasde was dat je bij 7 weken al best wel veel stolsel in je baarmoeder hebt. Ik heb 5 dagen bloedverlies gehad met stolsel. Daarna was het voorbij.

2 maanden geleden

Hoi! Ik weet niet of het helpt maar ik heb in mijn eerste zwangerschap echt de gehele zwangerschap op en aan gebloed. Ook echt rood vers bloed. Volgens VK was ik gewoon 1 van de ongelukkige waar ik elke paar weken steeds bleef bloeden. De kleine man is gezond geboren en nu een vrolijke spruit van 4,5 maand

2 maanden geleden

Reactie op m jeslinjoane

Hoi! Ik weet niet of het helpt maar ik heb in mijn eerste zwangerschap echt ...
Het helpt zeker, het helpt me om toch een klein beetje hoop te hebben dat het ook nog wel goed kan komen. Al durf ik niet te hard te hopen want anders wordt de klap weer te groot als het wel een miskraam wordt. Wel heel blij voor jou om te horen dat je nu een gezond vrolijk spruitje hebt!

2 maanden geleden

Reactie op MaV1990

Het helpt zeker, het helpt me om toch een klein beetje hoop te hebben dat h ...
Ja snap ik, ik hoop dat het toch goed verloopt voor jou, duim met je mee ❤️

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu MaV1990?