9 Reacties
7 maanden geleden
Heel vaag, ik heb idd ook een gratis pakket kinderboeken aangevraagd via hun. Heb alleen verzendkosten betaald. Maar wil ik net naar de site gaan, doet deze het niet 😲. Ik zal de mail eens opzoeken met de link die ik erin had staan voor hun site, hoop dat deze het wel doet🤞
7 maanden geleden
Reactie op Justme_1988
Heel vaag, ik heb idd ook een gratis pakket kinderboeken aangevraagd via hu ...
Hij doet het dus idd niet meer de site.... dus ik ga de incasso gewoon blokkeren!
7 maanden geleden
Niet gerelateerd aan dit bedrijf, maar bij bibliotheken kan je kindje gratis boeken en een koffertje krijgen via Boekstart. En natuurlijk een gratis bibliotheek pas! https://www.boekstart.nl/home.html
7 maanden geleden
Volgens mij is het geen oplichting. Ze hebben wel goede reviews op Google dus misschien is er nu gewoon een probleem met de site....wel raar dat je niet gewoon kan opzeggen!
7 maanden geleden
Ik heb dit zelf nu ook. Ik wil het opzeggen maar de site ligt er inderdaad uit.. ik wacht het nog even af maar anders blokkeer ik het incasso ook. Ik word toch wel een beetje bang van al die negatieve recensies op Google over hun. Ik heb overigens het pakketje met de boekjes wel ontvangen..
7 maanden geleden
Ik heb me afgemeld via een andere website. Heb ook de boeken ontvangen en morst voor het afmelden meer dan 10 euro betalen! Maar beter dat dan elke maand betalen voor iets wat ik niet elke maand wilde