4 Reacties
15 dagen geleden
Ik heb zelf een miskraam gehad eind juni met 14 weken, dan moet je bevallen in het ziekenhuis. Ik heb ongeveer 12 dagen gebloed daarna, en beging juli mijn 1e menstruatie gehad. Gelijk na mijn 1e menstruatie was ik zwanger! Ik hou het normaal ook bij met de app maar na een miskraam heeft dat pas zin na je eerste menstruatie, Wacht het dus even af.
15 dagen geleden
Hoi, je kunt in theorie gelijk na een miskraam zwanger worden (want eisprong gebeurt eerder dan je eerste menstruatie). Dat kun je proberen te meten met een ovulatietest, of je kunt er voor kiezen om er even een cyclus (of meerdere) overheen te laten gaan.
Ik heb zelf in april een miskraam gehad en heb dat toen echt heel erg onderschat wat een impact het mentaal op me had. Mijn advies zou zijn om goed op jezelf te passen en te proberen wat ruimte te nemen voor je verdriet en niet alleen te focussen op opnieuw zwanger worden.
Tot slot, je post dit nu in de geboortegroep van zwangeren die in april zijn uitgerekend. Er is ook een groep voor mensen die net een miskraam hebben gehad, daar krijg je misschien beter advies :)
15 dagen geleden
Reactie op Leoniee123
Hoi, je kunt in theorie gelijk na een miskraam zwanger worden (want eispron ...
Ik zie het nu idd, bedankt voor de tip. Ik was me er niet van bewust, had de app na de miskraam verwijderd door verdriet -.- Dankje voor je reactie ik ga me even verkennen in de andere groep!