10 Reacties

2 maanden geleden

Hee. Ik deel even mijn screenshot die ik geplaatst heb ik een ander topic

2 maanden geleden

Misschien was het een innestelingsbloeding?

2 maanden geleden

Dit is mijn verhaal. Met helaas geen positieve uitkomst... Maar het kan wel degelijk dat joun verhaal wel goed uitpakt

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Dit is mijn verhaal. Met helaas geen positieve uitkomst... Maar het kan wel ...
Dankjewel! Ik ga er ook vanuit dat het niet positief uitpakt aangezien ik het ook wel veel bloed vind voor een innesteling. Bij mijn vorige zwangerschap toen maar minimaal roze afscheiding gehad.

2 maanden geleden

Reactie op Celine3

Misschien was het een innestelingsbloeding?
Ja zat ik ook aan te denken, maar dat zou dan wel heel veel bloed verlies zijn aangezien het op een gewone menstruatie leek.

2 maanden geleden

Reactie op Anke34

Dankjewel! Ik ga er ook vanuit dat het niet positief uitpakt aangezien ik h ...
Ja precies. Daarom ging ik er ook van uit dat het bij mij niet goed zat. Ik had ook een heftige menstruatie deze keer namelijk en mijn testen liepen ook niet lekker op. Al hoewel het wel echt positief was

2 maanden geleden

Net de verloskundige gesproken en die gaat er ook vanuit dat het een miskraam is, maar moet over 2-3 dagen nogmaals testen en kijken wat het doet.

2 maanden geleden

Reactie op Anke34

Net de verloskundige gesproken en die gaat er ook vanuit dat het een miskra ...
Vervelend om te horen:( Het kan best zijn dat je over 2-3 dagen nogsteeds hetzelfde test. Dat is hier namelijk wel het geval en ben inmiddels 7 weken verder

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Vervelend om te horen:( Het kan best zijn dat je over 2-3 dagen nogsteeds h ...
Oke dankjewel! Ik ga er vanuit dat als het niet op gaat lopen dat het gewoon foute boel is

2 maanden geleden

Testen lopen nu af helaas, dus toch miskraam geweest