Ik geef nog volledige borstvoeding, onze dochter is van 24 april. Sinds vanmorgen heb ik bloedverlies, mogelijk komt mijn menstruatie dus op gang. Wanneer was dit andere borstvoedende mama’s het geval ?
Bij mijn 1e was ik.na 9 maanden weer ongesteld. Bij de tweeling (fulltime kolven) na bijna een jaar. Nu Bij floor eigenlijk al direct weer ongesteld ondanks volledig borstvoeding.
Daarna een tijd aan de minipil geweest en toen constant ongesteld. Nu weer een tijdje gestopt. Het bloedverlies stopte na een paar dagen en daarna na 4 weken ook gelijk weer ongesteld
Bij m'n eerste na 6 weken met volledig borstvoeding. Nu lijkt het af en toe op gang te komen maar zet het niet door. Zit wel aan de minipil. M'n zoontje is van 6 mei.
Bij mij kwam het na 6 weken alweer op gang, wel onregelmatig. Heb een half jaar borstvoeding gegeven, merkte verder weinig tot niks aan de productie gelukkig.
Ik ben slechts eenmalig ongesteld geweest rond 4 maanden en daarna niet meer. Ik geef ook volledig bv en mijn baby is nu 7 maanden oud. Het kan dus ook weer wegblijven en hoeft niet iedere maand regelmatig terug te komen. Ik merkte weldegelijk een dipje in mijn productie. Ook dronk m'n kindje toen onrustiger. De menstruatie kan invloed hebben op de smaak van de bv. Uiteindelijk trok het snel weer bij. Veel aanleggen hielp. Er zijn ook andere topics hierover met tips.
Na 5 maanden 2 menstruaties gehad en nu al 3 weken overtijd (en niet zwanger). Na vorige zwangerschap was ik weer heel regelmatig na 5 maanden. Maar nu dus... niet? Heb me wel enorm hormonaal gevoeld maar verder niets. Zal wel goed komen.