7 Reacties

22 dagen geleden

Wat ik begreep uit de informatie over de NUB theorie is dat dit inderdaad mogelijk is om bij 13 weken al te kunnen zien wat het geslacht is. Natuurlijk is het met 20 weken het duidelijkst, het is ook maar net hoe de kleine ervoor ligt hihi

22 dagen geleden

Hi Anne, ja hoor dat kan! Ik had de 13 weken echo en eigenlijk mogen ze het niet zeggen, landelijke regel, omdat het medisch is, maar hij had toch een uitzondering gemaakt en liet me zien dat het een jongetje is en hij heeft er ook een foto van gemaakt. Je ziet duidelijk 2 benen en daartussen een plassertje. Ik moet wel zeggen dat ik het alleen zag met zijn uitleg, anders had ik het niet gezien.

22 dagen geleden

Hier hebben we het bij de eerste tot bij de bevalling het niet willen weten. Hoewel ik echt overtuigd was af en toe een piemeltje te hebben gezien was het toch echt een meisje🤣 dus het kan maar hoeft niet te kloppen!

22 dagen geleden

Mijn mama was bij de vorige zwangerschap mee met de 13 weken echo. Ze zijn: ja nu heb ik het al gezien! Na 5 min... Was super duidelijk bij ons zoontje toen. Echoscopiste zei toen dat het allemaal jongetjes zijn op dat termijn, maar me altijd afgevraagd of dit een smoesje was of niet, aangezien het zo duidelijk was 🤭

22 dagen geleden

Ik heb het zelf bij mijn dochter ook gezien bij de 13 weken echo. Ik zag de hamburger.

één dag geleden

Update: hij had het goed gezien. Het is een jongentje.

één dag geleden

Ik heb het ook bij mijn zoontje gezien vorige zwangerschap, met de 13 weken echo😊al is het nooit helemaaaal zeker te weten, voor t zelfde geld was het toch de navelstreng geweest, daar kom je nooit meer achter :)