35 Reacties

2 maanden geleden

Geen ervaring mee. Maar wou je wel even sterkte wensen 馃

2 maanden geleden

Reactie op laura171991

Geen ervaring mee. Maar wou je wel even sterkte wensen 馃
Dankjewel! Lief

2 maanden geleden

Geen ervaring mee. Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen馃

2 maanden geleden

Reactie op Thiska馃

Geen ervaring mee. Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen馃
Lief!

2 maanden geleden

Jeetje sterkte. Je kan het gelijk weer proberen na je bloeding de meeste vrouwen worden weer ongesteld naar 4 a 6 weken. Bij mijn heeft het toen 1 jaar geduurd toen het weer lukte.

2 maanden geleden

Reactie op Berlinda

Jeetje sterkte. Je kan het gelijk weer proberen na je bloeding de meeste vr ...
Jeetje wat lang! Nou ik ben super vruchtbaar dus daar twijfel ik niet aan ( hoop ik nu nog steeds na de miskraam ) mocht het bloeden stoppen probeer ik het asap weer. Ik heb geen idee ivm de miskraam wanneer weer mijn eisprong zou zijn 馃ゲ

2 maanden geleden

Jeetje wat vervelend zeg! Sterkte!! 鉂わ笍 Ik heb in mei een vroege miskraam gehad met 4+3. Mijn cyclus herstelde zich direct weer omdat het nog zo vroeg was! Nu, 3 maanden later, weer een positieve test en 4+1 zwanger. Was bij mn dochter direct zwanger na verwijderen spiraal dus ben ook erg vruchtbaar. Ze zeggen dat je de eerste 3 maanden na je miskraam extra vruchtbaar bent.

2 maanden geleden

Awwh jeetje heel veel sterkte! Ik ken je gevoel heb zelf een miskraam gekregen met de eerste zwangerschap. Ik werd daarna na 2maanden weer zwanger! Dus het kan snel zijn. 鉂わ笍

2 maanden geleden

Sterkte Valerie! 鈾ワ笍

2 maanden geleden

Reactie op Svooyen

Jeetje wat vervelend zeg! Sterkte!! 鉂わ笍 Ik heb in mei een vroege miskraam ge ...
Gefeliciteerd met jouw zwangerschap en wat fijn om jouw verhaal te horen, dat doet mij goed! Dankjewel 鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Sterkte Valerie! 鈾ワ笍
Dankjewel!馃ス

2 maanden geleden

Reactie op mylene123

Awwh jeetje heel veel sterkte! Ik ken je gevoel heb zelf een miskraam gekre ...
Super fijn om te horen zeg! Gefeliciteerd en wens jou een mooie zwangerschap toe, het is heel bijzonder!馃槉

2 maanden geleden

Reactie op Valerievanmanen

Gefeliciteerd met jouw zwangerschap en wat fijn om jouw verhaal te horen, d ...
Het is heel spannend en onzeker maar je komt er weer uit! En hopelijk mag het snel weer iets positiefs brengen!

2 maanden geleden

Sterkte! Ik heb voor mijn zoontje een miskraam gehad en was 2 maanden na de miskraam (succesvol) zwanger. Hopelijk helpt je de wetenschap dat het daarna goed kan gaan 馃崁

2 maanden geleden

Reactie op Sssttt

Sterkte! Ik heb voor mijn zoontje een miskraam gehad en was 2 maanden na de ...
Wat fijn voor je! En dankjewel! Ik mag het ook hopen馃グ

2 maanden geleden

Reactie op Valerievanmanen

Super fijn om te horen zeg! Gefeliciteerd en wens jou een mooie zwangerscha ...
Wat moeder natuur allemaal kan doen he! Met miskraam meerekenen nu mijn 4de zwangerschap!鉂わ笍 Jij heel veel sterkte met dit verlies! 鉂わ笍

2 maanden geleden

Zit precies in hetzelfde schuitje, dus lees mee als het mag. Veel sterkte en virtuele knuffel 鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op Olly23

Zit precies in hetzelfde schuitje, dus lees mee als het mag. Veel sterkte ...
Ach, voor jou ook! Vervelend 馃槙馃尫

2 maanden geleden

Hi Valerie, wat verdrietig voor jullie 馃槩. Ik heb na 2 gezonde zwangerschappen in April een miskraam gehad met zes weken. Ik ben nu weer 6,5 week zwanger dus het heeft 3 maanden geduurd. Maar tussentijds heb ik de miskraam echt even moeten verwerken. Ik wens jullie gauw weer positief nieuws toe! 馃挍馃挍

2 maanden geleden

Ik snap jouw verwerking zeker en dat is super belangrijk. Ik blijf nu ook lekker een weekje thuis, even goed voor de mindset en lichaam. Wat fijn voor jou dat je weer zwanger bent, en hoop dat je een gezonde zwangerschap mag hebben!馃槏