35 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb in april een miskraam gehad en wij zijn het toen gelijk weer gaan proberen. Ik ben nu (de 4e cyclus) weer zwanger. Ik zou je wel aanraden om de miskraam niet te onderschatten en echt even verdriet te hebben. Ik had toen de mindset van jammer pech maar niks aan de hand en gewoon snel weer opnieuw zwanger worden, en toen 'opeens' zat ik twee maanden later overspannen thuis... Veel sterkte en succes

2 maanden geleden

Reactie op Leoniee123

Ik heb in april een miskraam gehad en wij zijn het toen gelijk weer gaan pr ...
Wat vervelend voor je, maar fijn dat je in verwachting bent! Ik deel jouw mening, onderschatten zal ik nooit doen, de teleurstelling is groot, maar ik geloof dat alles met een reden gebeurd. Ik geef mijn lichaam nu even lekker rust en wie weet mag ik dit jaar nog mooi nieuws delen 😊!

2 maanden geleden

Ik heb in maart een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap en nu weer opnieuw in verwachting en 4+5. Na de miskraam moest ik naar het ziekenhuis voor controle en kregen wij direct groen licht om weer te proberen. En nu 4 maanden later dus gelukt♥️

2 maanden geleden

Jeetje sterkte, heb je een echo laten maken om te bevestigen? Als alles schoon is kan je daarna gelijk proberen en jou lichaam zal het vanzelf toe laten❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op Mary09

Jeetje sterkte, heb je een echo laten maken om te bevestigen? Als alles sch ...
Bedankt!! Nou met dag 2 bloeden kwam het er uit, en daarna had ik direct geen krampen meer en bloed ik nu nog heel mild, dus ik hoef geen echo tenzij het bloeden na 2 weken nog door gaat maar ik merk zelf al dat ik “ schoon “ ben en heb dus een volledige miskraam gehad. De verloskundige gaf mij na deze 2 weken groen licht, dus ik hoop dat het de volgende keer goed gaat 🍀🥰

2 maanden geleden

Ik heb zelf ooit 3 miskramen gehad. Waarvan 2 niet vanzelf op gang kwamen. Het verloop was bij alle 3 compleet anders. Maar die spontaan kwam was ook het meest pril. Cyclus was meteen weer goed. En werd snel weer zwanger. Je kunt het gelijk weer proberen. Vaak zeggen ze dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam. Ik weet niet of dit echt zo is. Heel veel sterkte gewenst! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Beefje

Ik heb zelf ooit 3 miskramen gehad. Waarvan 2 niet vanzelf op gang kwamen. ...
Wauw meen je, wat vervelend dat je dat hebt moeten meemaken! Deze kwam voor mij ook spontaan, ik stond op en het bloeden kwam met bakken naar beneden en toen dacht ik oei, dit gaat mis. Fijn om jouw verhaal te horen! Ik bloed bijna. Tot niet meer soms met vlagen, dus ga het zeker snel weer proberen en hopend op een goede uitkomst 🌈❤️

2 maanden geleden

Na 2 goede zwangerschappen nu weer een 2e miskraam helaas. Mijn eerste miskraam was in mei in juni was ik weer ongesteld en gelijk weer zwanger geraakt wat nu dus weer is uitgelopen tot een miskraam 🥲

2 maanden geleden

Ah meid, wat heftig, en oneerlijk is het hè? 17 juni zelf een miskraam gehad, en nu ben ik 4 weken zwanger van mijn wondertje 🤍

2 maanden geleden

Reactie op Deffkuss

Ah meid, wat heftig, en oneerlijk is het hè? 17 juni zelf een miskraam ge ...
Zeker oneerlijk, ondanks ik gezegend ben met mijn zoontje, maar wil zo graag een broertje of zusje voor hem! Voor jou van harte gefeliciteerd en het komt allemaal goed 🥰

2 maanden geleden

Wat vervelend! Maar zie het ook als een goed teken dat je lichaam een verkeerd vruchtje herkent. Zelf miskraam gehad op 1 juni. Ze adviseren om na de volgende menstruatie pas weer te starten. Mijn menstruatie kwam na 6 weken weer en hoop deze week op een positieve uitslag 🍀!

2 maanden geleden

Reactie op Brittr89

Wat vervelend! Maar zie het ook als een goed teken dat je lichaam een verke ...
Dat is zeker waar, ik ben benieuwd. Krijg wel goede hoop van al jullie berichtjes. Ik ga voor jou duimen 🙏🏼🍀