3 Reacties

één maand geleden

Wat een vervelend nieuws... Heel veel sterkte! Ik heb een half jaar geleden in totaal 6 weken gewacht op de miskraam. Wel lang, I know! Geen fijne tijd. Maar ik wilde dat het natuurlijk ging, zodat mijn lichaam echt de gelegenheid zou krijgen om alles zelf op te ruimen en natuurlijk omdat opwekken met medicijnen of curettage niet geheel zonder risico's is. Uiteindelijk tevreden dat ik het zo aangepakt heb! Nu inmiddels weer 12 weekjes zwanger💕 succes en sterkte de komende tijd 🙏

één maand geleden

Wat naar! Ik heb het ook net meegemaakt. Anderhalve week nadat ik het hoorde eerste bloedverlies en twee dagen later de miskraam. Het vruchtje was tot 9+3 gegroeid en is uiteindelijk met 12+3 "geboren". Aangezien je al bloedt, heb je wel kans dat het vlot zelf op gang komt. De miskraam viel mij trouwens echt flink tegen. Ik las overal dat het op een zware menstruatie lijkt, maar het leek meer op mijn bevallingen. Heb zes uur intense weeën gehad en na afloop ook nog naweeën. Dus bereid je voor op de mogelijkheid dat het echt even pittig kan worden (maar ik hoop natuurlijk dat het meevalt voor je!).

één maand geleden

Hi wat ontzettend naar en verdrietig xWildDreamer, ik heb helaas hetzelfde meegemaakt in april / mei, op 22-4 de echo gehad, zou toen 10+3 ongeveer moeten zijn, maar ze dachten dat het hartje gestopt was met 8+5, ik heb ook gekozen voor afwachten en op 2-5 was het eerste bloedverlies en op 4-5 de miskraam. Ik heb mijn hele verhaal gedeeld in een spotify aflevering mocht je die willen luisteren (kun je zoeken op innerknowing podcast ) ik heb daar ook een meditatie opgenomen speciaal voor vrouwen die kiezen voor afwachten, gericht op het (in liefde) loslaten, misschien kun je er iets mee! Heel veel sterkte en kracht jouw kant op ❤️