25 Reacties

2 maanden geleden

Hi! Ik heb zelf ook bloedverlies (gehad), wel zonder stolsels. Kan er idd bij horen.. hoeveel weken ben je en wanneer heb je je eerste echo?

2 maanden geleden

Hi! Wat enorm schrikken zeg! Ik snap precies hoe je je voelt. Bij elk toilet bezoek ben je bang weer bloed te zien. Zelf heb ik dit ook meegemaakt en liep het helaas niet goed af. Het begon als licht bloedverlies, nog minder dan op jouw foto. Maar het kan ook komen door geslachtsgemeenschap o.i.d. ik zou als ik jou was een afspraak inplannen en vragen om een echo..

2 maanden geleden

Heb dit ook gehad, maar mijn stolsel was groter. Bloeding heeft niet doorgezet. VK maakte zich geen zorgen omdat ik totaal geen klachten had. Heb 2 september pas mijn eerste echo (ongeveer 8 weken). Heb je gemeenschap gehad? Hierdoor kan je ook bloeden omdat alles erg doorbloed is daaronder. VK zei dat je het al kon krijgen van bv niesen.

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefje12345

Hi! Ik heb zelf ook bloedverlies (gehad), wel zonder stolsels. Kan er idd b ...
Ik ben nu 7 weken precies vandaag. As woesndag om 10:00 de eerste inwendige echo.. ben zo bang dat het mis is

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Heb dit ook gehad, maar mijn stolsel was groter. Bloeding heeft niet doorge ...
Hoelang heeft de bloeding bij jou aangehouden? Heb as woensdag me eerste echo inwendig. Hebben geen gemeenschap gehad, omdat we bang waren dat het misschien niet goed was.. ben gewoon zo zo bang en verdrietig

2 maanden geleden

Let op foto: Net verloskundige gesproken nogmaals, en ze geeft aan dat dit 90% het vruchtje was en dit helaas is verloren. Het was donker met een wit stukje/draadje er aan. Woensdag toch de echo om te kijken of alles schoon is en maar weer verder naar de volgende ronde.. hoe hebben jullie (gene die dit hebben mee gemaakt) verwerkt? Enige wat ik kan is huilen 🥹

2 maanden geleden

Jeetje wat heftig, heel veel sterkte. Laat je tranen vooral komen die mogen er echt zijn. Denk goed aan jezelf en neem alle tijd die je nodig hebt❤️

2 maanden geleden

Wat verdrietig. Ik ben helaas ook al sinds dinsdag aan het huilen na een zelfde soort bloeding. Al was het bij mij 48 uur lang. Gek hoe onze lichamen dit allemaal anders oplossen. Je verdriet mag er zijn❤️

2 maanden geleden

Reactie op emldr

Hoelang heeft de bloeding bij jou aangehouden? Heb as woensdag me eerste ec ...
Ik heb toen midden in de nacht (zaterdag op zondag) een stolsel (ongeveer ter grootte van een duimnagel) verloren en helder rood bloed. Moest plassen en toen gebeurde het. Voorafgaand geen krampen of wat dan ook. Daarna geen stolsel meer en alleen wat helder bloed bij het afvegen. Die heeft tot eind ochtend aangehouden maar werd wel steeds minder. In de avond werd het bruin bloed en de volgende dag was het verdwenen. Daarna geen bloeding meer gehad. We waren van plan die nacht gemeenschap te hebben maar m’n vriend had ietsjes teveel gedronken 😂 dus uiteindelijk niks gedaan. VK zei dat t kon komen doordat mijn baarmoeder wel samen getrokken heeft ivm opwinding.

2 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Wat verdrietig. Ik ben helaas ook al sinds dinsdag aan het huilen na een ze ...
Heel veel sterkte ook toegewenst ♥️

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Ik heb toen midden in de nacht (zaterdag op zondag) een stolsel (ongeveer t ...
Ah, is het bij jou allemaal goed afgelopen? Laten we hopen van wel! Mijne denkt niet dat het goed is.. we moeten woensdag even alsnog afwachten om 100% te weten of alles weg is maar blijf helder bloeden helaas 😢

2 maanden geleden

Reactie op Marieee9

Jeetje wat heftig, heel veel sterkte. Laat je tranen vooral komen die moge ...
Lief bedankt! ♥️

2 maanden geleden

Heel veel sterkte 🤍 Eerder ook een miskraam meegemaakt en weten nu ook nog niet of deze zwangerschap goed zit (teruggezet en traag kloppend hartje). Ik vond de miskraam echt ontzettend heftig, neem je tijd om het allemaal te verwerken 😘

2 maanden geleden

Sterkte! Ik heb ook sinds 2 dagen bloedverlies met 7 weken zwangerschap, nog niet helderrood maar wel met buikkrampen en heb er geen goed gevoel over🙁.

2 maanden geleden

Reactie op emldr

Ah, is het bij jou allemaal goed afgelopen? Laten we hopen van wel! Mijne d ...
Ik heb daarna geen bloeding meer gehad en voel me ook nog steeds zwanger (maar dat zegt uiteraard niks). Ik heb 2 september pas mijn eerste echo, VK zag niet in waarom we een vroege echo moesten doen omdat je daar juist nog meer in onzekerheid kan zitten (te vroeg, geen hartje, etc) Als ik door was gaan bloeden dan had ze m wel gedaan. Ik weet dus niet 100% of het goed is afgelopen, dat weet ik 2 september pas.

2 maanden geleden

Let op, foto! Ik zit in week 4 van mijn zwangerschap. Heb vanochtend wat buikkrampen gehad en nu net een beetje bloedverlies. 😞 Ik weet niet of dit een miskraam is? In week 4 vindt meestal de innesteling plaats, wat voor een lichte bloeding kan zorgen. Dus nu weet ik niet wat ik moet doen? Meteen een verloskundige bellen of nog even wachten?

2 maanden geleden

Reactie op Misela

Let op, foto! Ik zit in week 4 van mijn zwangerschap. Heb vanochtend wat ...
Beste is gelijk eventjes te bellen en dan vragen of je een foto mag sturen. Zij kunnen kijken en evt beoordelen, kan ook stol sols zijn. Hopelijk is het niks ergs! Dikke knuffel ♥️ laat maar weten als je dat fijn vind

2 maanden geleden

Reactie op emldr

Beste is gelijk eventjes te bellen en dan vragen of je een foto mag sturen. ...
Ik heb net gebeld. Heb ook gezegd dat mijn bloed niet zo root was en helder als bij andere fotos die ik zag. En ben momenteel niet meer aan het bloeden. Zij denk dat het niet om miskraam gaat maar ze kunnen het natuurlijk nooit garanderen. Ik moet gewoon afwachten en hopen dat ik niet meer ga bloeden.

2 maanden geleden

Reactie op emldr

Beste is gelijk eventjes te bellen en dan vragen of je een foto mag sturen. ...
En dankjewel voor je steun, jou wens ik precies hetzelfde ❤️

2 maanden geleden

Hello dames, Ben sinds gisteren aan het bloeden, veel buikkrampen, pijn, verdriet… Hoe is het met jullie?