6 Reacties

2 maanden geleden

het klinkt wel als een miskraam ik zelf heb ook een miskraam meegemaakt met 5 weken een miskraam van 5 weken lijkt op een hele heftige menstruatie. daar komen nog geen stolsels ofiets bij kijken ik ben nu 6 weken en 4 dagen na 2 miskramen en ben nog altijd bang voor een nieuwe miskraam maar helaas kun je het niet tegenhouden of voorkomen 🤍

2 maanden geleden

Hey, helaas is de combi van bloedverlies en krampen vaak 1 die inderdaad duid op een miskraam.. 😔🥲 hoeft natuurlijk niet altijd te zijn, elk lichaam is anders maar wel goed om toch wel rekening mee te gaan houden :( overigens heb ik ook een MK met 5+1 gehad 2 maanden geleden en daar kwamen wel stolsels bij + een vruchtzakje (had een foto gemaakt omdat ik verbaasd was dat er iets “zichtbaars” uit kwam en de vk bevestigde dit). Maar lees soms ook idd dat het voor sommige zelfde is als een menstruatie.. ligt er denk ik maar net aan hoelang het nog doorgezet heeft denk ik.. heel veel sterkte gewenst 🍀❤️

2 maanden geleden

Reactie op kipje1988

Hey, helaas is de combi van bloedverlies en krampen vaak 1 die inderdaad du ...
Ik ben zelf nog geen stolsels oid verloren, echt alleen maar een beetje bloed. Krampen zijn ook voorbij. Ik durf niet te zeggen nu wat het is, maar moet maandag verloskundige weer bellen. Dat wordt een lang weekend😣

2 maanden geleden

Ohnee wat spannend dat je nu moet wachten tot de afspraak. Misschien kun je nog een test doen? Ik lees hier bij sommigen dat het streepje dan minder zichtbaar wordt.

2 maanden geleden

Reactie op Sunset1409

Ik ben zelf nog geen stolsels oid verloren, echt alleen maar een beetje blo ...
Heel spannend, ik ga heel hard duimen voor je dat dit gewoon eenmalig was en dat het verder gewoon goed zit!! Dat komt ook vaak voor 🙏🏼🤞🏻🤞🏻

2 maanden geleden

Ik heb hier nu ook al 1,5 week bloedverlies. Lichtroze of soms bruin. Afgelopen vrijdag had ik zoveel krampen en dacht ik aan een miskraam. Maar dit heeft niet doorgezet. Ik mag pas dinsdag voor een echo