2 Reacties

één maand geleden

Hoi mvd, wat ontzettend vervelend voor je 🌹 Ik heb 2 miskramen gehad en herken je gevoel wel. Wat mij heeft geholpen is doorgaan met de dagelijkse gang van zaken, werken, huishouden en mijn gezin. Het ging traag en met tegenzin in het begin, maar met de tijd ging het steeds wat beter. Het is echt belangrijk dat je dingen gaat doen, hoe klein en onbenullig het ook mag zijn. Een ritme en rustig aan beginnen. Hoop dat je hier wat aan hebt, en heel veel sterkte gewenst 🌹🌹

één maand geleden

Wat ontzettend naar voor je 😞 🌹. Zou het misschien helpen om een kleine ceremonie ter afscheid te houden? Kan op allerlei manieren, bijvoorbeeld een klein kaarsje opsteken en er even goed bij stil staan..? Of er met iemand over praten? Stel je voelt je over een paar dagen nog steeds zo (dus niet verdrietig, maar futloos en je van iedereen willen afsluiten) misschien toch even naar de huisarts? Misschien heeft hij/zij tips die bij het verwerken hiervan die kunnen helpen.. Oh en, ehm beetje een suffe misschien, maar heb je al geprobeerd om elke dag een klein stukje te wandelen? Misschien in de natuur en als de tranen komen die gewoon lekker gaan? En vooral: voor jezelf zorgen met gezonde voeding op regelmatige tijden. Sorry, ik weet voor de rest niets te bedenken. Hopelijk voel je je gauw iets (en daarna:stukken) beter ♥️