23 Reacties

20 dagen geleden

Heel veel sterkte ❤️

20 dagen geleden

Heel veel sterkte gewenst. Zelf een missed abortion gehad, dus weet hoe het is. 🤎

20 dagen geleden

Heel veel sterkte..❤️

20 dagen geleden

Heel veel sterkte 🙏🏻🤍

20 dagen geleden

Heel veel sterkte!

20 dagen geleden

Vreselijk ☹️ heel veel sterkte, en wees niet te streng voor jezelf. Dit is niet jouw schuld!

20 dagen geleden

Heel veel sterkte 🤍✨

20 dagen geleden

Heel veel sterkte 💕🙏🏻

20 dagen geleden

Heel veel sterkte ! Ik zelf weet ook hoe het is, zo had ik een positieve test en twee weken later een negatieve. Nu ben ik bijna 14 weken zwanger en heb me nog niet echt super blij gevoeld helaas. Wees niet te streng voor jezelf, het heeft helaas een reden waarom ons lichaam het heeft afgestoten! Wees sterk en als het nodig is bespreekbaar maken waar jij je prettig voelt ❤️

20 dagen geleden

Ik heb vandaag precies hetzelfde meegemaakt. Woord voor woord. Heel veel sterkte. Ik heb er veel moeite mee om het te accepteren.

20 dagen geleden

Heel veel sterkte. Weet dat de natuur hier zelf over beslist en dat het kindje waarschijnlijk een zware afwijking had waardoor de natuur ingrijpt. Je had niks anders kunnen doen! Doe de komende periode waar jij je goed bij voelt. Neem de tijd en ruimte om te rouwen. Veel goede moed!

20 dagen geleden

Sterkte ❤️

20 dagen geleden

Wat vreselijk zeg.. ik heb helaas in april hetzelfde meegemaakt en heb mijn ervaringen uiteindelijk in een podcast opgenomen in wat mij in die tijd allemaal geholpen heeft etc. Wellicht vind je het fijn om die te luisteren, je kunt m vinden als je op spotify zoekt naar innerknowing podcast of onder missed abortion. Heel veel sterkte en kracht jouw kant op ❤️

20 dagen geleden

Heel veel sterkte ❤️

19 dagen geleden

Sterkte 💕

19 dagen geleden

Heel veel sterkte. Ik had dit in april. Weet dat dingen als eten en drinken vrijwel nooit invloed kunnen hebben op een miskraam, voor vrijwel alles is de reden dat het wordt afgeraden dat je kindje er een afwijking door kan krijgen, maar niet dat het een miskraam veroorzaakt. Maak jezelf geen verwijten, in 99% van de gevallen zat het vanaf het begin niet goed en had het vruchtje helaas geen kans, en is het dus 'goed' dat de natuur dit doet

19 dagen geleden

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden! Het besef is al een beetje ingedaald, maar blijft nog steeds onwerkelijk. Ons regenboogkindje zal nog komen ♥️

17 dagen geleden

Reactie op Amber-r

Wat vreselijk zeg.. ik heb helaas in april hetzelfde meegemaakt en heb mijn ...
Hi, Ik heb 'm deels geluisterd en ik herken mij heel erg in je verhaal. Eerste 2 dagen echt wel veel gehuild, en daarna kwam langzaam het besef dat het er niet meer is. Een goeie vriend van mij omschreef het ook wel mooi: zie het als je lichaam die de NIPT voor je heeft gedaan. Want als alles wel goed bleek bij de termijnecho en NIPT was niet goed, had ik het waarschijnlijk laten weghalen; simpelweg omdat we beiden te druk zijn met werk en het kind niet hadden kunnen bieden wat hij nodig had. Ik heb mijzelf inmiddels een hele mooie ketting cadeau gedaan met een lijntekening van de echo zodat ik hem altijd bij mij kan dragen. Ook hebben wij het kindje een naam gegeven: Noah. Voor zowel een jongen als meisje te gebruiken. Ben jij na je miskraam snel weer zwanger geworden?

17 dagen geleden

Reactie op Mijsie

Heel veel sterkte gewenst. Zelf een missed abortion gehad, dus weet hoe het ...
Misschien vind je het gek dat ik het vraag, maar hoe was de miskraam voor jou? Ben op zoek naar ervaringen van anderen. En ben jij na je miskraam ook snel zwanger geworden?

17 dagen geleden

Reactie op Suraida

Misschien vind je het gek dat ik het vraag, maar hoe was de miskraam voor j ...
Ik zelf heb er ook een gehad in april. Rond 9 a 10 weken zwangerschap. Woensdag 17 april naar spoed omdat ik bloed verloor en het niet vertrouwde. Vruchtje bleek zondag 14 april gestorven te zijn. Zaterdag 20 april op zondag 21 april is het vanzelf op gekomen. Niet iedereen ervaart het zo hevig maar de pijn was bij mij enorm hevig. Na een nacht hevige pijn is het gaan liggen. Uiteindelijk zondagavond 21 april het vruchtje verloren. Warmte hielp mij trouwens het beste qua pijnbestrijding. Uiteindelijk bleek er weefsel achter gebleven te zijn ook na 1 cyclus wachten en moest ik dringend operatie krijgen om het te verwijderen wegens ontsteking. Die operatie was begin juni. Heel wat weken moeten bekomen maar na mijn menstruaties groen licht gekregen. We zijn die cyclus direct terug zwanger geraakt en nu dus 14 weken zwanger. De nieuwe zwangerschap is mentaal heel uitdagend geweest.