23 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op WAZI

Ik zelf heb er ook een gehad in april. Rond 9 a 10 weken zwangerschap. Woen ...
Ja dat geloof ik graag. Ik hoop dat het ons in ieder geval gegund is dit jaar.

17 dagen geleden

Reactie op Suraida

Ja dat geloof ik graag. Ik hoop dat het ons in ieder geval gegund is dit ja ...
Ik hoop oprecht met je mee! Contacteer me gerust als je nood hebt aan een babbel. Je gaat duidelijk op dezelfde manier om met het verdriet. Ik heb oorbellen gemaakt om baby K, de naam die ons kleintje had, te herdenken. Ook een herinneringsdoos en een boom in de tuin geplant.

16 dagen geleden

Reactie op Suraida

Hi, Ik heb 'm deels geluisterd en ik herken mij heel erg in je verhaal. Ee ...
Hi Suraida, Ja het is echt heel heftig hè.. ja dat wat die goede vriend zeg herken ik ook, wij zeiden ook tegen elkaar dat we ergens ‘blij’ waren dat nu de keuze voor ons is gemaakt en dat wij dat niet zelf na de nipt of een slechte echo zelf moesten doen dat had me nog zwaarder geleken.. Wat super mooi dat je jouwzelf een mooie ketting cadeau heb gedaan, wat een prachtig idee van je om dat zo te doen! Ja een naam geven, super mooi, en ik denk ook belangrijk, wij hebben dat inderdaad ook gedaan! Weet je al wat je gaat doen, qua de miskraam afwachten, medicatie of curretage? Ik heb dus uiteindelijk afgewacht dat duurde +- 1,5 week, waar ik dus wel verschillende dingen heb gedaan / geprobeerd om het op gang te brengen (acupunctuur, meditatie (heb er uiteindelijk zelf ook nog een meditatie over opgenomen)). En na de miskraam kwam mijn menstruatie redelijk vlot weer op gang denk (+- 4 a 5 weken). Wij zijn uiteindelijk in ronde 3 na de miskraam weer opnieuw in verwachting geraakt, ben nu 11+5🙏🏻