47 Reacties

één maand geleden

Lege baarmoeder

één maand geleden

Was het een inwendige echo want ziet er heel anders uit dan onze eerste echo rond 5 weken.

één maand geleden

Reactie op WAZI

Was het een inwendige echo want ziet er heel anders uit dan onze eerste ech ...
Ja beide een inwendige echo geweest. Hoe zag jou echo eruit met 5 weken? Ook inwendig?

één maand geleden

Reactie op arualsob

Ja beide een inwendige echo geweest. Hoe zag jou echo eruit met 5 weken? ...
Ja inwendig. Dooierzak en kleine embryo in de vruchtzak.

één maand geleden

Heb je je hcg laten meten?

één maand geleden

Reactie op WAZI

Ja inwendig. Dooierzak en kleine embryo in de vruchtzak.
Ik zie het verschil ja

één maand geleden

Reactie op WAZI

Heb je je hcg laten meten?
Nee dat wordt vrijdag gedaan. Wel een testje, ook al zegt dat niks, maar hartstikke zwanger. Miss was het vanaf die echo al niet goed, maar ze zei toen dat alles er goed uit zag, alleen heel klein nog. Denk dat ik minder ver was dan 5 weken.

één maand geleden

Reactie op arualsob

Nee dat wordt vrijdag gedaan. Wel een testje, ook al zegt dat niks, maar ha ...
Ik wens je alvast veel moed!

één maand geleden

Dat is wel heel bijzonder. Ook omdat er helemaal geen holte meer te zien lijkt op de echo foto van vandaag? Het kan toch niet zo ineens 'poef verdwenen' zijn zonder bloedverlies? Wat zei de vk hier op

één maand geleden

Reactie op J.W.N

Dat is wel heel bijzonder. Ook omdat er helemaal geen holte meer te zien li ...
Dat snap ik dus ook niet, het lijkt gewoon verdwenen. Ze hebben er met z'n 2e naar gekeken, grondig inwendig onderzoek en er is gewoon niks meer te zien?? Ze verwacht dat ik aankomende dagen wel ga bloeden, het voelt ook als weeën pijn wat ik weg moet puffen en niet als ongesteldheidpijn. Snap er gewoon helemaal niks van. Borsten doen ook gewoon nog pijn, deze week wel nog bloedprikken. Maar geen bloed. 18 juli was mijn laatste ongesteldheid.

één maand geleden

Reactie op arualsob

Dat snap ik dus ook niet, het lijkt gewoon verdwenen. Ze hebben er met z'n ...
Wat een vervelende situatie en wat een rollercoaster! Ik heb hier gelaas geen ervaring mee maar misschien kun je morgen nog eens bellen om te vragen of het echt ineens verdwenen kan zijn of dat ze het misschien vandaag niet goed konden zien? Ik wens je sterkte !

één maand geleden

Reactie op arualsob

Dat snap ik dus ook niet, het lijkt gewoon verdwenen. Ze hebben er met z'n ...
Ik was zelf ook vorige maand zwanger maar een hele erge bloeding gehad waavan de vk eerst dacht een innestelingsbloeding. Helaas met 5 weken was er niets te zien, niet eens een holte. Dus dat van mij begrijp ik dan maar vind joun verhaal heel bijzonder

één maand geleden

Gisteren voor het eerst mijn echp gehad, ben 8 weken zwanger en zagen een lege baarmoeder. Wel een hele mooie zwangerschapsring en alles mooi schoon en mijn eierstokken helemaal in orde.. mooie bolle buik al.. alleen geen baby. Mijn lichaam heeft het signaal niet ontvangen dat het toch een miskraam had moeten zijn. Nu moet ik maandag medicijnen ophalen in het ziekenhuis en even laten kijken bij de gynaecoloog, om de miskraam op te wekken. Voel me in alles zwanger, van overgeven tot grote borsten enz, maar ben 8 weken zwanger van niets 💔

één maand geleden

Reactie op ellenkamp

Gisteren voor het eerst mijn echp gehad, ben 8 weken zwanger en zagen een l ...
Meid wat erg ook voor je... ik voel je.. sterkte. Ik denk dat mijn lichaam ook het signaal heeft gemist, ik voel me ook nog zwanger. Maar ik bloed ook niet. Maar ik snap alleen niet als onze baarmoeder leeg is, wat moet er dan weg? En ik krijg op dit moment helemaal niks ook niet om het op te wekken.

één maand geleden

Reactie op ellenkamp

Gisteren voor het eerst mijn echp gehad, ben 8 weken zwanger en zagen een l ...
O ik snap het verschil al. Ik heb geen zwangerschap ring. Bij mij zie je echt letterlijk niks meer

één maand geleden

Reactie op ellenkamp

Gisteren voor het eerst mijn echp gehad, ben 8 weken zwanger en zagen een l ...
Wat een zware boodschap om te krijgen. Veel sterkte!

één maand geleden

Reactie op arualsob

Meid wat erg ook voor je... ik voel je.. sterkte. Ik denk dat mijn lichaam ...
Oh wat gek dat ze jou niet doorverwezen hebben naar een gynaecoloog! Zou ik toch even navragen bij je verloskundige. Je baarmoeder heeft wel een vruchtzakje aangemaakt en placenta ook een deel en dat moet eruit, ook je vruchtwater etc. Het is echt verschrikkelijk 💔

één maand geleden

Reactie op ellenkamp

Gisteren voor het eerst mijn echp gehad, ben 8 weken zwanger en zagen een l ...
Ik heb precies dit.. bij mij zit er dan nog wel een vruchtzakje maar die was klein voor de termijn en zat niks in.. Ik voel me zo verschrikkelijk.. en vooral die misselijkheid, alles voor niks..

één maand geleden

Wat verschrikkelijk om te lezen dit :'( heel veel sterkte! Ik heb donderdag mijn eerste echo, zit dan op 7+4. Ik heb hiervoor een miskraam gehad. Spannend

één maand geleden

Reactie op Yaar0323

Ik heb precies dit.. bij mij zit er dan nog wel een vruchtzakje maar die wa ...
Ja het is zo vreselijk 💔 ik mag morgen mijn medicijnen ophalen om het op te wekken