47 Reacties

één maand geleden

Reactie op ellenkamp

Ja het is zo vreselijk 💔 ik mag morgen mijn medicijnen ophalen om het op t ...
Ja 💔 Ah hopelijk stopt het overgeven dan snel! Ik vind het ook zo onwerkelijk, omdat het echt zo voelt.. Wij moeten wachten tot volgende week, dan wil de verloskundige een nieuwe echo maken..

één maand geleden

Heel veel sterkte meiden, let op jezelf en op signalen.. ik log ook nu in het ziekenhuis op dit moment, wordt morgen ochtend met spoed geopereerd het blijkt een vergevorderde buitenbaarmoedelijke zwangerschap, en me eileider staat op klappen... mijn eileider wordt morgen verwijderd. Wat een rollercoaster pff.

één maand geleden

Reactie op arualsob

Heel veel sterkte meiden, let op jezelf en op signalen.. ik log ook nu in h ...
Ach meis, veel sterkte! Wat spannend en heftig zeg..

één maand geleden

Nou meiden, heel veel sterkte allemaal ik ga morgen de app verwijderen. Mijn eileider is verwijderd, het was dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ter grote van een kindervuistje, er is 200 ml aan bloed uit me buikholte gehaald. Waar ik dus bijna een week mee heb gelopen. Is dus wel een fout gemaakt bij de verloskundige.

één maand geleden

Reactie op arualsob

Nou meiden, heel veel sterkte allemaal ik ga morgen de app verwijderen. Mij ...
Wat heftig, heel veel sterkte gewenst 🤍

één maand geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Helaas een leeg vruchtzakje. Zo onwerkelijk. Ergens had ik een vermoeden. Maar totaal niet gedacht dat het werkelijkheid werd. Zo verdrietig. Het was zo welkom geweest. 😭 geen bloed, allerlei symptomen..😭

één maand geleden

Reactie op liies91

Vandaag de eerste echo gehad. Helaas een leeg vruchtzakje. Zo onwerkelijk. ...
Snap ik, het is zo erg... houd je jezelf in de gaten? Dat je wel gaat bloeden of dat het ook geen buitenbaarmoedelijke zwangerschap is. Is dat vastgesteld al?

één maand geleden

Reactie op arualsob

Snap ik, het is zo erg... houd je jezelf in de gaten? Dat je wel gaat bloed ...
Heel veel sterkte

één maand geleden

Reactie op arualsob

Nou meiden, heel veel sterkte allemaal ik ga morgen de app verwijderen. Mij ...
Jeetje wat heftig zeg.. sterkte!❤️

één maand geleden

Reactie op arualsob

Nou meiden, heel veel sterkte allemaal ik ga morgen de app verwijderen. Mij ...
Jeetje wat heftig zeg 💔 sterkte!

één maand geleden

Reactie op liies91

Vandaag de eerste echo gehad. Helaas een leeg vruchtzakje. Zo onwerkelijk. ...
Super naar. Ik weet precies wat je bedoeld 💔 Sterkte

één maand geleden

Nou ik ben ook naar het ziekenhuis geweest en inmiddels mijn eerste medicijnen ingenomen. Vanmiddag de andere helft inbrengen en dan komt als het goed is de miskraam op gang. 💔 ben er kapot van

één maand geleden

Reactie op ellenkamp

Nou ik ben ook naar het ziekenhuis geweest en inmiddels mijn eerste medicij ...
Ah dat snap ik heel goed.. wat zwaar meis..

één maand geleden

Ik vind het ook zo zwaar dat we een week moeten wachten voor de definitieve uitslag..

één maand geleden

Ik heb een blog geschreven over wat ik heb meegemaakt. Misschien helpt het voor iemand die nu hetzelfde doormaakt <3 https://www.seasonsandstories.nl/blog/2038854_ik-zie-geen-baby

één maand geleden

Hi dames, is het mogelijk dat je met 7 weken een echo hebt gehad met een kloppend hartje en dat je erna nog een missed abortion kunt hebben?

één maand geleden

Reactie op Emel Avci

Hi dames, is het mogelijk dat je met 7 weken een echo hebt gehad met een kl ...
Ja dat kan

één maand geleden

Reactie op Madeliefjeex

Ja dat kan
Pfff wat zenuwslopend allemaal. Ik heb volgende week maandag pas mijn 10 weken echo

één maand geleden

Reactie op Emel Avci

Hi dames, is het mogelijk dat je met 7 weken een echo hebt gehad met een kl ...
Ja, dit heb ik al twee keer meegemaakt helaas…

één maand geleden

Reactie op Emel Avci

Hi dames, is het mogelijk dat je met 7 weken een echo hebt gehad met een kl ...
Helaas net meegemaakt dat het bij de termijnecho toch mis bleek te zijn. Ik wacht nu op de miskraam. Maar schrale troost, de kans is wel echt klein dat het na een goede echo nog misgaat!