47 Reacties

één maand geleden

Reactie op arualsob

Nou meiden, heel veel sterkte allemaal ik ga morgen de app verwijderen. Mij ...
Och dit heb ik ook 2 keer gehad.. heel veel sterkte toegewenst! Was de 1e echo wel inwendig? Bij mij was die namelijk uitwendig, daardoor zagen ze over het hoofd dat de zwangerschap niet in de baarmoeder zat maar erbuiten..

één maand geleden

Reactie op PrachtigeOrchidee764359

Helaas net meegemaakt dat het bij de termijnecho toch mis bleek te zijn. Ik ...
Heel veel sterkte! Ik maak mij er ook enorm zorgen over. Zou bijna elke week om een echo vragen maar ik probeer mijzelf niet gek te maken en zo veel stress te veroorzaken

één maand geleden

Reactie op LB22

Ja, dit heb ik al twee keer meegemaakt helaas…
Wat heftig! Had je er vooraf iets van opgemerkt?

één maand geleden

Reactie op Emel Avci

Wat heftig! Had je er vooraf iets van opgemerkt?
Ik had elke keer donkerbruin bloedverlies, kleine beetjes. Jij niet?

één maand geleden

Hallo dames, na jullie verhalen gelezen te hebben voel ik me gesteund. Afgelopen zaterdag voor een echo geweest zou 8 weken zijn. Helaas is het vruchtje te klein voor het aantal weken en was het moeilijk te zien volgens meting zou het 6 weken ongeveer zijn maar was geen hart slag te zien. Voel me nog ontzettend zwanger en is het wachten dat het lichaam het gaat afstoten zo niet dan volgende week naar de gynaecoloog. Heb wel waterige bruine afscheiding en heb ook helder rood bloed verlies eerder gehad. Het lastige is dat je lijf zegt zwanger en dat ik dat ook geloof ipv vruchtje gestopt met groeien wat kan je lichaam en geest je toch voor de gek houden! Wil iedereen heel veel sterkte wensen met dit grote verlies