11 Reacties

één maand geleden

Ik doe hetzelfde werk en voel me ook vreselijk beroert. Zit in hetzelfde schuitje dus….. ik probeer telkens wat te eten maar het weeïge gevoel gaat niet weg 😓

één maand geleden

Reactie op puckvg

Ik doe hetzelfde werk en voel me ook vreselijk beroert. Zit in hetzelfde sc ...
Pff herkenbaar. Zo rot he. En heb ook gewoon totaal geen honger

één maand geleden

Ik probeer een banaan te eten als ik nog in bed lig en net wakker ben. Of crackers of rijstwafels. En gember thee drinken bij ontbijt..dan ga ik meestal wel goed.

één maand geleden

Ik heb me ziek gemeld. Ze zijn op de hoogte op mijn werk. Het is niet te doen.

één maand geleden

Ik doe het zelfde werk, en ik vroeg me zojuist het zelfde af😶‍🌫️ Ik ben echt kotsmisselijk en vreselijk moe🥹

één maand geleden

Ik had dit ook en vorige zwangerschap ook, maar nu mbt homeopaat middeltjes gekregen die goed helpen

één maand geleden

Mij helpt het om boven de wc te hangen en over te geven, ook al komt er niks. Is even vervelend, maar daarna ben ik het misselijke gevoel weer even kwijt. Misschien helpt het jou ook.

één maand geleden

Helaas ziek moeten melden. Nu weer een paar uur per dag aan het werk, nog steeds misselijk maar te behappen. Eenmaal thuis ben ik ook echt kapot en heel misselijk.. het is heel vervelend voor je werk maar als het niet gaat dan gaat het niet.

één maand geleden

Ik heb het overleefd haha, vlak voor dat ik moest werken werd de misselijkheid minder.

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Ik heb het overleefd haha, vlak voor dat ik moest werken werd de misselijkh ...
Wat fijn!! Ik heb het maar tegen mijn leidinggevende verteld zodat ik vandaag iets minder lang hoefde te blijven.😅 vanaf morgen medicatie dus hopen dat het helpt!

één maand geleden

Ik ben nu 6+3.. maar ineens zo misselijk! Maandag de nachtdienst, kijk er zo tegenop… want de misselijkheid zal waarschijnlijk wel toenemen… anders m’n unitleider maar bellen