14 Reacties

2 maanden geleden

Echt elk halfuur wat eten helpt bij mij! En gember pillen van de Holland / Barrett ook!

2 maanden geleden

Heel herkenbaar hier helaas😔

2 maanden geleden

Regelmatig eten helpt, en ik begreep van de verloskundige dat calciumhoudende producten helpt tegen misselijkheid. Ik merk dat ik sinds ik 5 maaltijden per dag iets met calcium eet, minder misselijk ben.

2 maanden geleden

Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook. Hoe later op de dag/hoe vermoeider ik werd, hoe misselijker. Rust nemen en met regelmaat kleine beetjes eten hebben toen geholpen.

2 maanden geleden

Hier helpt banaan eten goed voor de misselijkheid of soms rijstwafel

2 maanden geleden

Hier ook… niet echt handig met alleen maar nachtdiensten😅 merk dat ik mezelf verplicht om toch te eten maar dat ik me er niet beter van ga voelen☹️

2 maanden geleden

Hier ook! 's Morgens helemaal niet misselijk, maar hoe later op de dag hoe misselijker ik word 🤭

2 maanden geleden

Hier ook! Ik kom er zelfs niet van in slaap, zo rot voel ik me :(

2 maanden geleden

Suprimal pilletjes van de drogist/huisarts! ‘S avonds een voor het slapen en in de ochtend. Ik heb het nu zo gedaan en de misselijkheid is veel minder!

2 maanden geleden

Reactie op megan1990

Suprimal pilletjes van de drogist/huisarts! ‘S avonds een voor het slapen e ...
Heb je dit op eigen initiatief gedaan of in overleg met de huisarts?

2 maanden geleden

Reactie op megan1990

Suprimal pilletjes van de drogist/huisarts! ‘S avonds een voor het slapen e ...
Mag je 2 tabletten per dag? Ik dit op recept gekregen van de arts maar mag het maar 1x per dag. Zou er graag 2 willen, want het helpt wel.

2 maanden geleden

Ik heb een keer gehoord dat het eten van gezonde vetten en proteïnen beter helpen tegen misselijkheid dan droge crackers enzo. Bij mij helpt het om in de middag en avond extra yoghurt, noten en avocado’s etc te eten

2 maanden geleden

Reactie op mariekek89

Mag je 2 tabletten per dag? Ik dit op recept gekregen van de arts maar mag ...
Ja je mag er twee. De huisarts assistent zei gisteren zelfs dat zwangeren 4 pilletjes mogen !

2 maanden geleden

Reactie op millietim

Heb je dit op eigen initiatief gedaan of in overleg met de huisarts?
Eerst op eigen initiatief van wat ik had gelezen (kan geen kwaad) en nu blijkt ook dat wat de huisarts gegeven heeft hetzelfde is maar onder een andere naam!