41 Reacties

één maand geleden

Ik heb dit dus ook! Ochtend valt het nog wel mee. Voel wel misselijkheid maar niet zo enorm storend. Maar vanaf de namiddag gaat het in een keer bergafwaarts en bereikt het zijn piek in de avond.

één maand geleden

Hier het zelfde. ‘s Ochtends nog alles goed tot na de middag, heb dan nergens zin in.. probeer wel wat te eten maar vlees kan ik niet verdragen, ook niet vega, alleen al het textuur van vlees en alles..

één maand geleden

Reactie op MissB92

Ik heb dit dus ook! Ochtend valt het nog wel mee. Voel wel misselijkheid ma ...
Ja echt precies dit.. vanaf een uurtje of 1600

één maand geleden

Reactie op Shelley.

Hier het zelfde. ‘s Ochtends nog alles goed tot na de middag, heb dan nerg ...
Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap! Het werd erger als ik te druk had gedaan en over mijn grenzen ging op werk. Toch nog even dit doen, toch even dat afmaken. Streng zijn en rustiger aan doen helpt echt! Ik kon niet eens een rauwe kipfilet aanraken of ik ging weer... t is goed gekomen in het tweede trimester. 😂

één maand geleden

Ik heb dit ook, mij is geadviseerd om om de twee uur iets te eten en kleine beetjes per x. Dit helpt opzich wel. Alleen vind ik het toch lastig met het avond eten. Ik eet slecht of echt weinig met het avondeten. Valt te zwaar op de maag en na het koken ben ik misselijk dus geen trek meer dan

één maand geleden

Dit heb ik ook! Rond de lunch gaat het mis en dan blijf ik misselijk/overgeven tot ik ga slapen. Probeer wel te eten, maar vaak komt het er weer uit.

één maand geleden

Reactie op Justme_1988

Ik heb dit ook, mij is geadviseerd om om de twee uur iets te eten en kleine ...
Ja ik moet ook echt niet denken aan avondeten.. als ik daar nu al aan denk ben ik gelijk misselijk 😅

één maand geleden

Ik heb dit ook. 's Ochtends gaat het wel, maar vanaf 12.00 uur wordt het erger. Dan ga ik lunchen en is het even minder. Dan ga ik slapen en na dat dutje weer misselijk, dus meteen weer eten. Steeds wanneer ik heb gegeten, gaat het wel. Maar na een half uur begint het weer. Ik eet nu elk uur, dat helpt het beste. Sterkte allemaal!

één maand geleden

Reactie op Lynn23

Ik heb dit ook. 's Ochtends gaat het wel, maar vanaf 12.00 uur wordt het er ...
Ik heb precies dit! En voel me zo beroerd na een middagdutje. Ik probeer dat nu te skippen 😢

één maand geleden

Heel herkenbaar. En hoe vermoeider hoe erger hier. Wat bij mij een beetje helpt is echt hele kleine porties eten. Dus steeds alleen de honger stillen. Dit resulteert hier vaak in 4 of 5 keer eten vanaf einde middag. En.. niet bukken, niet te veel doen. Heel lastig en heel naar. Sterkte!

één maand geleden

Herkenbaar! Vooral avond als ik op de bank zit en snachts als ik naar de wc ga!

één maand geleden

Stelt me enigszins gerust dat meer dames dit ervaren. Bij mij begint het ook rond lunchtijd. Daarna gaat het iets beter en vanaf 16.00 komt de misselijkheid weer terug. Bij mij komt het gelukkig niet echt tot overgeven maar wel het gevoel van oeh het lijkt wel of dat echt moet nu. Eerst dacht ik dit is best raar omdat de ochtend eigenlijk prima gaat. Bedankt voor het delen van jullie verhaal toch fijn om te weten dat dit ook een normaal verschijnsel is 😉

één maand geleden

Ja, hier ook meer in de avond. Ik kan niet koken, ik word er zo misselijk van. Het lukt me om een beetje te eten, maar daarna heel misselijk en dat neemt toe totdat ik om een uur of negen iets moet eten anders dan is het overgeven. Nu week 11, hopelijk is het snel voorbij. Dit is mijn tweede, en zoveel intenser dan de eerste keer… pfoeh

één maand geleden

Reactie op A90

Stelt me enigszins gerust dat meer dames dit ervaren. Bij mij begint het oo ...
Ja echt precies dit.. Inderdaad fijn dat er zoveel reacties zijn, voelt een stuk minder raar nu haha

één maand geleden

Reactie op iLa-D

Ik heb precies dit! En voel me zo beroerd na een middagdutje. Ik probeer da ...
Vervelend he? Ik skip het wel eens, maar dan word ik later nog beroerder, heb ik het idee. Heb jij dat niet?

één maand geleden

Reactie op happyhelen

Ja ik moet ook echt niet denken aan avondeten.. als ik daar nu al aan denk ...
Precies dat dus, zie er echt elke x tegenop om te gaan koken😮‍💨

één maand geleden

Ze noemen het ochtendmisselijkheid, maar die term klopt niet. Je kan het op ieder moment van de dag hebben. Ik heb Sochtends echt nergens last van, voel me helemaal fris. Juist eind van de middag, tegen het avondeten begint het, en dan Savonds/Snachts. Daarbij ook brandend maagzuur. Al zijn deze klachten nu gelukkig met 12 weken al een stuk minder.

één maand geleden

Reactie op Justme_1988

Precies dat dus, zie er echt elke x tegenop om te gaan koken😮‍💨
Dit had ik ook heel erg, maar juist door niet eten werd het nog erger 😅 Vervolgens ook minder op kunnen, omdat je dan zo ongeveer over je nek gaat. Ook als ik overdag aan avondeten dacht ging ik kokhalzen

één maand geleden

Ik was eerst weken non-stop misselijk maar nu vooral vanaf late namiddag

één maand geleden

Reactie op Lisanne002

Dit had ik ook heel erg, maar juist door niet eten werd het nog erger 😅 V ...
Klopt helemaal, dat heb ik dus ook nog steeds. Maat niet eten werkt idd ook weer niet. Dus dan maar kleine beetjes eten