4 Reacties

één maand geleden

Vervelend dat je weer een HG zwangerschap hebt ☹️ bij mijn eerste keer had ik een heel vaag verhaal over dat ik ziek ben en op allerlei uitslagen wacht van bloedonderzoeken. Kortom, heel vaag gehouden. Maar ik denk dat ik het bij de 2e keer gewoon eerlijk zou zeggen, in 1 keer duidelijk zijn want je hebt ook niet de energie om telkens aan iedereen te vertellen dat je zwanger én dus ziek bent…

één maand geleden

Reactie op iLa-D

Vervelend dat je weer een HG zwangerschap hebt ☹️ bij mijn eerste keer had ...
Ja ik wil alleen niet iedereen het weet voor die 3 maanden. Ik ben hun geen verantwoording schuldig voor mijn idee.

één maand geleden

Ik heb het wel steeds vertelt aan de collega's met wie ik aan het werk was, anders was het werken voor mij niet te doen. Deze week (bijna 10 weken) vertel ik het aan iedereen. Ik vind het heerlijk me dan niet meer goed voor te hoeven doen..

één maand geleden

Ik heb ook hg, en heb er voor gekozen om dit keer (2e hg-zwangerschap) het wel al met 8 weken tegen familie en directe collega's te vertellen. Met alles waar je met hg al mee te dealen heb, wil ik geen energie verspillen met smoesjes bedenken. Daarnaast kan ik simpelweg ook niet mijn volledige uren werken, dus heb ik me deels ziek gemeld. Gelukkig heb ik fijne collega's die heel supportive reageerden. Ik kan me voorstellen dat het lastig is als dit anders is.