4 Reacties

2 maanden geleden

Hier hetzelfde! Sinds vorige week is de misselijkheid erg toegenomen bij mij en het is de hele dag door aanwezig… ik hoef gelukkig niet over te geven, maar dat gevoel heb ik soms wel alsof iets eruit moet… ik heb vandaag toch na het lezen van veel tips bij de Etos Suprimal gekocht, want ik ben ook gewoon aan het werk… vanmorgen ingenomen en het neemt heel erg de scherpe randjes weg!! Dus wie weet dat dit ook voor jou werkt!

2 maanden geleden

Ik heb van die sea bands gekocht.

2 maanden geleden

Hi allemaal! Wat vervelend! Koolhydraat rijk voedsel eten en elk half uur een beetje eten schijnt te kunnen helpen (biscuitjes, brood, crackers of zelfs naturel chips) en cola drinken. En ik heb van de week veel gemberthee gedronken en zelfs een stukje gember gegeten en dat hielp ook iets. Ik hoop dat dit misschien iets kan helpen! Sterkte iig!

2 maanden geleden

Suprimal! En zoute pepsels naast je bed, voordat je opstaat een paar van eten. Ik had met mijn vorige zwangerschap ook extreem last ervan was elke dag tijdens de pauzes aan het kokhalzen op werk😂😂 Suprimal kreeg ik als advies van huisarts ideaal!