10 Reacties

2 maanden geleden

Waar heb je wel trek in? Bij mij hielp het om continu wel iets te eten, er in ieder geval voor zorgen dat ik geen lege maag kreeg. Want dan werd m’n misselijkheid heel erg! Dus bijv. altijd een pakje crackers of wat Tuc bij de hand. In m’n vorige zwangerschap veel misselijk, nu nog minimaal. Maar honger = misselijk.

2 maanden geleden

Reactie op Nelly92

Waar heb je wel trek in? Bij mij hielp het om continu wel iets te eten, er ...
Eigenlijk in niks, en vooral als ik kruidige dingen ruik ga ik al over mijn nek.

2 maanden geleden

Hi, Hier ook misselijk... Ik probeer gewoon iets kleins te eten. Crackers, rijstwafels, maar moet zeggen dat ik eigenlijk ook nergens zin in heb. Ik eet eigenlijk nauwelijks melkproducten (met uitzondering van kaas en slagroom) maar heb net een klein beetje kwark op en daar lijkt mn misselijkheid wat af te nemen..

2 maanden geleden

Bij mij helpt het om op zuurtjes te zuigen en toastjes af en toe te eten. Ook helpt bij mij kauwen op en stukje gember tegen maagzuur.

2 maanden geleden

Hi, hier ook enorm misselijk. Voornamelijk in de ochtend en eigenlijk de hele nacht. Iemand tips?

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap was ik extreem misselijk. VK raadde me suprimal aan. Is een pilletje voor wagenziekte. Dit hielp wel tegen de ergste misselijkheid. Kun je gewoon bij de Kruidvat kopen ☺️

2 maanden geleden

Bij mij helpt het nu om direct even iets kleins te eten, een cracker, rijstwafel etc. Ook al heb ik er eigenlijk geen zin in.. Dan gaat de misselijkheid tot nu toe vrij snel weg.

2 maanden geleden

Hier ook zo misselijk de hele dag door. Probeer kleine beetjes te eten maar nu ook weinig zin in eten. Hoef niet over te geven gelukkig maar wel kokhalzen als ik m’n vitamines inneem. Hopelijk zakt t allemaal wat af voor ons

2 maanden geleden

Vandaag precies 6 weken en de misselijkheid is begonnen hoor, wow!!!! Ook m’n neus is mega actief nu. Word overal misselijk van 😮😮😮

2 maanden geleden

Reactie op charlotteeeee

Vandaag precies 6 weken en de misselijkheid is begonnen hoor, wow!!!! Ook m ...
Hier precies hetzelfde! Hiervoor nergens last van en sinds vandaag (6 weken) zo misselijk! Totaal geen eetlust..