10 Reacties

17 dagen geleden

Hier helaas ook last van misselijkheid die af en toe minder lijkt te worden en dan weer gigantisch de kop op steekt… ben inmiddels 15 weken maar had wel gehoopt dat het over zou zijn… fingers crossed 🤞🏻🍀 Veel sterkte gewenst

17 dagen geleden

Hier ook wisselend. Ging even super goed. Denk wel 2 weken. En sinds een paar dagen weer slecht 🥲 12.5 week nu.

16 dagen geleden

Ik ben 11+4 en de misselijkheid is net 2 dagen heftig teruggekeerd🤢

16 dagen geleden

Ugh wat akelig voor jullie! Maar ok we lijden wel samen dan? Ja? Soort van? Sterkte jullie ook! Mss speelt ook mee dat we weer te veel gaan doen als t beter lijkt te gaan? En mss hoort t bij ons dat op en af... dat t beter ging geeft wel hoop vind ik! ♥️

16 dagen geleden

Heel herkenbaar! Bij 11 weken bijna een week geen last gehad van misselijkheid. Nu bij week 12 ineens weer elke dag overgeven 😅. Helemaal hoopvol dat er een stijgende lijn inzat maar helaas haha. Hopelijk zakt het weer!

15 dagen geleden

Oh vreselijk, hier ook heel herkenbaar! Het ging goed in week 12 en nu 13+3 en weer zo misselijk en dan vooral in de middag en avond. 🤢

14 dagen geleden

Same here! Week 11 leek beter te gaan, maar nu in week 13 zo heftig als nooit tevoren 🤢 waar blijft de verlichting van het tweede trimester 🥹😢?

14 dagen geleden

Hier morgen 15 week en vandaag de hele dag door aan het kokhalzen en overgeven.. nooit gehad bij m'n vorige 2 zwangerschappen maar vind t ook helemaal niks haha 🤮😰

14 dagen geleden

Reactie op Soofje2025

Same here! Week 11 leek beter te gaan, maar nu in week 13 zo heftig als noo ...
Dit heb ik ook idd.. vreselijk! Voel me nu echt weer helemaal shit 😪😢