4 Reacties
9 dagen geleden
Hey! Wat pittig voor je, dat kan zoveel energie vreten hè en dat terwijl je ook nog zwanger bent.
Toen onze dochter 1,5 was, had ze ook zo’n fase. Het meer krijgen van een eigen wil maar zich ook nog niet goed uiten, ze was heel gefrustreerd en wij daardoor ook. Ook snachts liep het niet goed. Wat ons goed heeft gedaan is dat ze toen twee nachtjes bij opa en oma heeft geslapen. Éven bijtanken en éven de patronen doorbreken. Daarna konden we er weer tegenaan en zij zelf ook. Misschien kan je wat met deze tip :). Of misschien een dagje extra opvang zodat je even een dag voor jezelf hebt. En onthoud: het is een faaase die ooit ophoudt :).
9 dagen geleden
Zoooo Herkenbaar ! Mijn dochter is ook 1,5 poeh... wat een pittige fase. Het is een fase en daar hou ik me aan vast. Heb helaas geen voor de nachten voor je dat gaat hier gelukkig nog aardig goed. Dus alleen herkenbaarheid, lees ook veel herkenning in de geboortegroep dus zal wel echt de leeftijd zijn, alleen dan ook nog zwanger zijn maakt het zwaarder. Als je de mogelijkheid hebt proberen zelf een middagdutje te doen.
9 dagen geleden
Zo herkenbaar mijn zoontje is ook 1,5 en ik nu 17 weken zwanger... het is zo'n pittige fase want ze hebben al hun eigen wil maar kunnen het niet uitspreken..
9 dagen geleden
Misschien heb je het al na laten kijken dat weet ik niet maar misschien heeft u last van wateraders? Dit kunt u Googlen. In deze lastige fase had onze meid een paar maanden een nachtlampje nodig dat hielp enorm en was ook van de een op de andere dag niet meer nodig na die 4maanden... en ook was het verschrikkelijk soms even laten huilen/krijsen voor een langere periode. Ik hoop dat deze fase ook voor jou snel voorbij zal gaan❤