5 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. Morgen 4 weken zwanger, maar echt zo ontzettend moe. Ik werk in de thuiszorg, en moet echt mijn best doen om mijn ogen open te houden 😴

2 maanden geleden

Hier 6+4 en al vanaf 5 weken ongeveer deze klachten werk zelf als huishoudelijke medewerker in de zorg en merk dat ik met moment ook extreem moe ben ik heb het geluk dat mocht het nodig zijn ik tussen mijn cliënten wat extra tijd zou kunnen nemen om thuis even te rusten maar dit doe ik meestal niet ik ga aan het eind van de middag na mijn werk meestal meteen even liggen en in het weekend pak ik ook echt goed mijn rust.

2 maanden geleden

Ik zou luisteren naar je lijf en je ziekmelden. Ook voor je eigen veiligheid en die van anderen. Jij en je baby staan nu op de 1e plaats 💕

2 maanden geleden

Dank voor jullie reacties! Toch ook goed om te horen dat ik niet de enige ben. Ziekmelden vind ik best heftig voelen nog, maar als het niet gaat zal ik er toch aan moeten geloven. Toen ik het thuis vertelde kreeg ik al op mijn kop dat ik gewoon doorgereden was 😉

één maand geleden

Hier het zelfde, 6 weken zwanger en doe meestal 2 slaapjes overdag extra tussen mijn werk door omdat ik me zo lamlendig voel. Ben altijd een sporter geweest, zelfs dat is nu teveel