25 Reacties

2 maanden geleden

Omgeving Emmen, 24 en midden april uitgerekend 😊

2 maanden geleden

Wat leuk Demi! Ik woon ook in Emmen.

2 maanden geleden

In de buurt van emmen, 28 en eind april uitgerekend ☺️

2 maanden geleden

Zouden degene die uit de buurt van emmen komen het leuk vinden om over een paar weken eens een bakkie te doen in de stad? Na de 12 spannende weken zegmaar en wanneer iedereen het een beetje weet. Lijkt me leuk om ideeën en verhalen uit te wisselen. Ben zelf trouwens ook 28 en april uitgerekend

2 maanden geleden

Reactie op Mommy to be Leo

Zouden degene die uit de buurt van emmen komen het leuk vinden om over een ...
Lijkt me leuk!!

2 maanden geleden

Reactie op Mommy to be Leo

Zouden degene die uit de buurt van emmen komen het leuk vinden om over een ...
Lijkt me erg leuk!

2 maanden geleden

Omgeving assen, maar altijd maar emmen op school geweest. Ik wil dan ook wel aansluiten als het mag 😁

2 maanden geleden

Reactie op FloorW96

Omgeving assen, maar altijd maar emmen op school geweest. Ik wil dan ook w ...
Natuurlijk!!

2 maanden geleden

Wat leuk, ik woon in de buurt van Emmen. Ik hoor zaterdag wanneer ik ben uitgerekend..spannend!

2 maanden geleden

Omgeving Westerbork! Uitgerekend op 15 april, tenzij het nog bijgesteld wordt bij de 12 weken echo. Wat een leuk initiatief! 🤩

2 maanden geleden

Iedereen is natuurlijk dan welkom. Zal ik tegen die tijd hier wat datas ingooien of misschien een groepsapp aanmaken. ☺️

één maand geleden

Vandaag een goede termijn echo gehad🥰 hoe verloopt het allemaal bij jullie?

één maand geleden

Jaa, hier ook uit Drenthe. Woon in Dalerpeel, vlakbij Emmen :) 8 april uitgerekend

één maand geleden

Hey meiden. Jullie mogen mij wel toevoegen en een berichtje sturen met je nummer. Dan kan ik een groepsapp aanmaken om af te spreken?☺️

één maand geleden

Ik heb afgelopen vrijdag de 13 weken echo gehad en die was helemaal goed. Weten zelfs dat het een meisje word. Ik ben 17 april uitgerekend

één maand geleden

Reactie op Demi3005

Ik heb afgelopen vrijdag de 13 weken echo gehad en die was helemaal goed. W ...
Gelukkig maar doet alles goed is 😍 hoe wisten jullie dat het een meisje wordt? Gelijk bij de echo 😍

één maand geleden

Leuk! Hier in omgeving Emmen & 21 april uitgerekend!

één maand geleden

Heeft iedereen me toegevoegd en berichtje gedaan? Dan maak ik een groepsapp aan

één maand geleden

Reactie op Nancy997

Gelukkig maar doet alles goed is 😍 hoe wisten jullie dat het een meisje wo ...
Ja ze vroeg of wij het wouden weten dus wij hebben vet enthousiast ja gezegd terwijl wij eigenlijk een gender reveal hebben😂

één maand geleden

Ik woon net over de grens, maar wel vlakbij het drents-friese wold. Ik ben net 28 geworden en op 19 april uitgerekend!