10 Reacties

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben 31, zwanger van ons 2e kindje. Ik ben uitgerekend op 23 april, mijn eigen verjaardag 馃き zou ik stiekem wel een heel leuk cadeau vinden! Wij wonen in Heerenveen

茅茅n maand geleden

Ik ben 32, zwanger van de eerste. Voor nu uitgerekend op 23 april, maar volgende week de termijnecho. Wij wonen in de buurt van Leeuwarden.

茅茅n maand geleden

Hoihoi. Ik ben 29 en uitgerekend op 20 april, en zwanger van onze tweede. En volgende week dinsdag mijn termijnecho. Wij wonen in Wouterswoude

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben 24 en nu 9+4 dagen van mijn eerste kindje. Ik woon samen met mijn man en 2 bonuskindjes in de buurt van Grou

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben 26 en zwanger van ons 1e kindje. Vandaag 10 weken, maandag termijnecho. Wonen in de buurt van Sneek

茅茅n maand geleden

Hee! Er is ook al een Friesland topic eerder geopend, kletsgroepje Friesland 2025 heet deze 馃槃 dus die kan je ook nog opzoeken. Ik ben zwanger van ons 1e kindje en ben 34 jaar. Wij wonen in Drachten!

茅茅n maand geleden

Reactie op Sasja16

Ik ben 32, zwanger van de eerste. Voor nu uitgerekend op 23 april, maar vol ...
Toevallig, ik ben 24 april uitgerekend en wonen ook in Leeuwarden 馃槉

茅茅n maand geleden

Heehee! Ik ben 32 jaar, woon samen met mijn partner in Leeuwarden en verwachten 24 april ons eerste kindje. Vanaf het begin al een voorgevoel dat het een jongen zal zijn.

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben 23 jaar en zwanger van ons 1e kindje. Nu 10+3 dagen鈽猴笍 Een jaar geleden van Friesland verhuisd naar Amsterdam en nu weer bezig met een huis kopen in de buurt van Sneek, dicht bij onze familie 馃グ

茅茅n maand geleden

Oh eindelijk馃檲 in groep foar fryske dames馃コ Ik bin 32 jier, yn ferwachting fan 煤s earste berntsje, 煤trekkene op 19 april en wenje yn Gaasterl芒n (by Balk) ik tink dat it in jonkje wurdt maja ken ek samar in famke wurre no馃グ