24 Reacties

2 maanden geleden

Hi! Ik heb dit mijn vorige zwangerschap gedaan. Is heel goed te doen! Je krijgt flessen waar je je urine in kan doen. Ik moest alleen even wennen dat ik het moest doen. Ik vergat het soms. Je moet wel heel goed afspreken waar ze de flessen voor je neer moeten zetten. Bij mij zijn ze een paar keer recht voor de deur gezet, waar iedereen het kon zien. Dat vond ik echt niet fijn en heb ik toen ook gemeld. Verder een fijne organisatie!

2 maanden geleden

Ik doe nu met mij 3e zwangerschap ook weer voor de 3e keer mee. Er zit een middel in die urine kannen, die heel erg stinkt. Maar verder is het prima. Je krijgt een heerlijke dekentje ala bedankje.

2 maanden geleden

Ik heb me ook opgegeven! Klonk aan de telefoon allemaal vrijblijvend. Alleen als je thuis bent. Kan tot week 16, maar hoeft niet. Alles wordt gebracht /gehaald. Ik woon in Amsterdam en daar gaf ze aan dat het ook ‘s avonds kon.

één maand geleden

Goedemorgen, vraagje. Ik heb me zojuist opgegeven voor moeders voor moeders, maar kreeg een appje hierover. Klopt dat? Ik ben nogal achterdochtig haha. In het appje staat informatie over mijn aanmelding en wanneer er contact mogelijkheid is. Meerdere moeders die dit hebben ontvangen?

één maand geleden

Reactie op Viennets

Goedemorgen, vraagje. Ik heb me zojuist opgegeven voor moeders voor moeder ...
Geen appje, wel een mailtje!

één maand geleden

Reactie op jorielled

Geen appje, wel een mailtje!
Ja die heb ik ook ontvangen, daarna kreeg ik een appje van een 06 nummer. Die vraagt eigenlijk voor een afspraak voor contact wilde weten of dit de normale weg is van hun

één maand geleden

Reactie op Viennets

Ja die heb ik ook ontvangen, daarna kreeg ik een appje van een 06 nummer. D ...
Dit heb ik ook gehad en daarna belde ze op het afgesproken tijdstip, maandag zijn de eerste flessen afgeleverd

één maand geleden

Ik doe er nu dus aan mee door m’n urine op te vangen. Vind het zelf een prima, laagdrempelige manier om andere vrouwen te helpen. Soms vergeet ik het, maar het is ook geen verplichting. Alleen opvangen als het lukt. En ze komen halen en brengen. Ideaal!

één maand geleden

Reactie op Zijwieltjes93

Dit heb ik ook gehad en daarna belde ze op het afgesproken tijdstip, maanda ...
Super! Bij mij worden dinsdag de eerste flessen geleverd. Super lieve vrouw gesproken! Was misschien iets te achterdochtig 🤭

één maand geleden

Reactie op Viennets

Super! Bij mij worden dinsdag de eerste flessen geleverd. Super lieve vrouw ...
Ik begin ook dinsdag :)

één maand geleden

Ik heb het mijn vorige zwangerschap heel braaf gedaan, maar was moeilijk haalbaar door buiten werken. Dat heb ik nu weer, dus dit keer niet mee doen. Daarnaast las ik na de geboorte van mijn zoon een aantal artikelen. Ook had een zwangere van LINDA zelf onderzoek gedaan naar waar haar HCG naar toe ging. Dit vond ik op zn minst gezegd erg interessant. Zij kon al aan weinig antwoorden komen. Laat ik voorop stellen dat ik hoop dat het goed terecht komt, en dat ik het intens goed vind van iedereen die het (weer) doet! Hierbij wel het artikel, voor de geïnteresseerden: https://www.linda.nl/nieuws/binnenland/urine-doneren-moeders-voor-moeders-niet-essentieel/

één maand geleden

Hoe gaan jullie om met de misselijkheid en de hevige geur uit de flessen ? Net eerste keer erin gestopt maar werd echt niet goed van de geur

één maand geleden

Reactie op ivfwonder94

Hoe gaan jullie om met de misselijkheid en de hevige geur uit de flessen ? ...
Daarom doe ik het deze zwangerschap helaas niet meer, ik bleef maar over m'n nek gaan door de geur...

één maand geleden

Reactie op ivfwonder94

Hoe gaan jullie om met de misselijkheid en de hevige geur uit de flessen ? ...
Ohjeetje... is het echt zo erg? Mijn eerste flessen worden vandaag geleverde en ik hou al zo weinig binnen🙈. Ik ben benieuwd...

één maand geleden

Ik heb hem 2 weken stop laten zetten i.v.m. misselijkheid. En daarna weer proberen..

één maand geleden

Reactie op KGR

Ik heb het mijn vorige zwangerschap heel braaf gedaan, maar was moeilijk ha ...
https://www.moedersvoormoeders.nl/over-ons/kritiek/ Hierbij de nuancering bij het artikel!

één maand geleden

Altijd vriendelijk, netjes, discreet, zeer duidelijk in afspraken op voorwaarden die je afspreekt behulpzaam en waar nodig een fijn luisterend. Vooralsnog erg blij met mijn deelname. Veel dank voor alle goede zorgen, vriendelijke en behulpzame medewerkers én uiteraard voor de leuke presentjes. Voor zover mijn ervaring tot op heden, zal ik het zeker aanraden en zelf opnieuw meedoen. 🍀🧸💕

één maand geleden

Reactie op liefie

Altijd vriendelijk, netjes, discreet, zeer duidelijk in afspraken op voorwa ...
*oor

één maand geleden

Reactie op ivfwonder94

Hoe gaan jullie om met de misselijkheid en de hevige geur uit de flessen ? ...
Ik hou mijn adem in zodra ik de fles open en werk zo snel mogelijk. 😂

één maand geleden

Op het moment ben ik naar alleen de ochtend gegaan. Wanneer er nog geen urine in zit kan ik het nog aan maar wanneer het mengt….. ik moet nu al kokhalzen bij het idee..🥴 Maar ik wil ook niet stoppen dus compromis gedrag hierzo