3 Reacties

één maand geleden

Heb je deze kwaaltjes al gemeld bij de verloskundige of huisarts? Wellicht te kort aan ijzer en/of lage bloeddruk.

één maand geleden

Ik ben ook erg duizelig. het schijnt een normale zwangerschap kwaal te zijn. Zolang je niet flauwvalt hoefde de huisarts niet gebeld te worden dat zei mijn verloskundige Maar lastig is het wel ik durf bijna niet te fietsen zeg maar En soms pauze op de trap Het helpt mij wel om wat vaker te eten op de dag vanwege je suiker Misschien is er iets wat je wel kan eten waar je aan kan snacken tussen door? Fruit of iets

één maand geleden

Hi Chelle, ik zit in precies hetzelfde schuitje. Man zit ook bij Defensie en vertrekt om de haverklap op oefening. Op dit moment is hij ook twee weken weg, net rond belangrijke echo en NIPT.. Hoewel we er echt aan zijn gewend komt het nu echt niet lekker uit. Ik voel me continue misselijk en kan dus niet meer voor mijzelf koken. Daarnaast is het ook gewoon fijn om een sparringspartner te hebben en die mis ik ook op dit moment. Ik begrijp je dus echt volkomen!! Wij hebben afgesproken elke avond even te bellen, dan kan ik even mijn ei kwijt en voelt hij zich iets meer betrokken. Ook proberen we juist alle dingen samen te doen als hij wel thuis is. Pretecho’s, kleertjes kopen, het kamertje voorbereiden etc. Oh en wellicht is een aanrader voor je partner om een podcast of boek te lezen over je zwangerschap. Dit hoeft echt geen suf boek te zijn, je hebt inmiddels een paar ‘grappige’ boeken voor papa’s to be. Vaak gaan boeken per weken dus dan heeft hij wel een idee wat er in die week allemaal met jou en de baby gebeurt 🙂 Blijft super lastig! Dus stuur je even wat digitale knuffels haha 🫶🏻