30 Reacties

één maand geleden

Purmerend noord hierr 🙋🏽‍♀️🙋🏽‍♀️ ik ben uitgerekend rond 21-4 maar wordt volgende week maandag eindelijk 100% zeker na de termijnecho😍😍 Hoe verloopt de zwangerschap??

één maand geleden

Ik kom ook uit de Zaanstreek! Ik ben 26. Momenteel in verwachting ook van ons eerste kleintje. Uitgerekende datum is 21 april, maar 7 oktober weten we dat zeker🩵🩷🥰

één maand geleden

Reactie op Viennets

Ik kom ook uit de Zaanstreek! Ik ben 26. Momenteel in verwachting ook van o ...
Wat leukkk! Ik ben ook 26 hahaha en ook uitgerekend 21 april! Heel spannend allemaal😍😍

één maand geleden

Reactie op Emel Avci

Wat leukkk! Ik ben ook 26 hahaha en ook uitgerekend 21 april! Heel spannend ...
Ja hé!! Vindt ik ook. Wij gaan morgen even op vakantie dus de termijnecho wat later gepland staan. Gelukkig hebben we al een echo mogen hebben, omdat ik medische ben. Hartje klopte al 😻

één maand geleden

Reactie op Viennets

Ja hé!! Vindt ik ook. Wij gaan morgen even op vakantie dus de termijnecho w ...
Aah wat leukk geniet van je vakantie! Hoop dat je niet al te veel last hebt van je kwaaltjes? Ik had mijn termijnecho normaal gesproken vandaag maar tijdens mijn vorige echo bleek hij nog kleiner te zijn dus is de termijn echo een week verschoven. Nog even geduld dus! Ook wel al een mooi kloppend hartje gezien😍😍

één maand geleden

Reactie op Emel Avci

Purmerend noord hierr 🙋🏽‍♀️🙋🏽‍♀️ ik ben uitgerekend rond 21-4 maar word ...
Oh wat leuk dat is in de buurt!😍 Ja hier gaat alles goed.. heb vrij weinig klachten buiten dat ik soms moe ben maar dat gaat nu al beter gelukkig. En bij jou?

één maand geleden

Reactie op Viennets

Ik kom ook uit de Zaanstreek! Ik ben 26. Momenteel in verwachting ook van o ...
Wat leuk zeg, waar van de Zaanstreek? 😍 Oh spannend zeg.. hoe voel je je?

één maand geleden

Reactie op Kimberley A

Wat leuk zeg, waar van de Zaanstreek? 😍 Oh spannend zeg.. hoe voel je je? ...
Ik kom uit Zaansam, wonen in het centrum en jij? Veel last van vermoeidheid en ben goed misselijk geweest.. hoe gaat het met jou zwangerschap?

één maand geleden

Me!! Ben 22 en ik verwachting van mijn 2 kindje

één maand geleden

Reactie op kuss_ies

Me!! Ben 22 en ik verwachting van mijn 2 kindje
Wat leuk zeg!! Hoe verloopt je zwangerschap?😍

één maand geleden

Reactie op Viennets

Ik kom uit Zaansam, wonen in het centrum en jij? Veel last van vermoeidheid ...
Ah dat is dichtbij! Ik woon in Wormer. Ja ik was ook erg vermoeid maar krijg nu langzaam me energie weer terug. Gelukkig viel de misselijkheid wel mee die was er nauwelijks tot niet.

één maand geleden

Koog a/d Zaan! 6 april uitgerekend van mijn 4e kindje. (Heb 3 dochters van 12 en 6 jaar en 5 maanden)

één maand geleden

Reactie op ace86

Koog a/d Zaan! 6 april uitgerekend van mijn 4e kindje. (Heb 3 dochters van ...
Wat leuk, zijn bijna buren dus haha! Wat geweldig zeg zo een groot gezin! Ah heb je al een vermoeden of dit ook weer een meid wordt of...😊

25 dagen geleden

Reactie op Kimberley A

Wat leuk, zijn bijna buren dus haha! Wat geweldig zeg zo een groot gezin! A ...
Samen hebben we 5 meiden, beide 2 dochters uit eerdere relatie en de jongste is vandaag precies 5 maanden. Ik heb het gevoel dat het nu een jongen is! 🤞 heb geen last van kwaaltjes oid

24 dagen geleden

Hi Kim😍😍😍 14 april uitgerekend🩷💙

24 dagen geleden

Reactie op LindavOvL

Hi Kim😍😍😍 14 april uitgerekend🩷💙
Wat leuk een dag voor mij!😍😍

24 dagen geleden

Reactie op ace86

Samen hebben we 5 meiden, beide 2 dochters uit eerdere relatie en de jongst ...
Wat leuk! Heerlijk zn grote familie.. ik heb ook geen last van kwaaltjes dus denk ook een jongen👀

23 dagen geleden

Hallo! 4 april uitgerekend van eerste kindje! Zelf woonachtig in zaandam kogerveld

23 dagen geleden

Reactie op Kimberley A

Oh wat leuk dat is in de buurt!😍 Ja hier gaat alles goed.. heb vrij wein ...
Wat lekker! Ik inmiddels sinds enkele dagen minder syptomen als misselijkheid en minder pijnlijke borsten. Maar maak me er toch wel weer zorgen over

20 dagen geleden

Wat leuk! Hier Purmerend Centrum 😁 We wonen nog niet zo lang hier, dus sta wel open voor contact!