7 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou het zelf niet doen, is totaal geen kritiek! Maar ik zou dan toch echt een koelere dag kiezen dan juist morgen

2 maanden geleden

Ik zou niet gaan. Wat heeft een baby van 3 maanden eraan om in de bloedhete zon te zitten? Lekker een koele(re) plek opzoeken. Misschien een kleedje mee naar het bos, op een grasveldje, onder de schaduw van de bomen. Of gewoon lekker thuis blijven, waar je de blower aan kan zetten. Het strand met 30+ graden is echt het laatste wat ik zou doen met een kleintje ..

2 maanden geleden

Ik zou het ook niet doen. Veel te heet voor een baby en wordt het in het tentje niet nóg warmer?

2 maanden geleden

Reactie op Meau

Ik zou het ook niet doen. Veel te heet voor een baby en wordt het in het te ...
Nee, tentje heeft een isolerende buitenlaag waardoor de temperatuur niet hoger dan zo'n 18/20 graden wordt.

2 maanden geleden

Vaak is er bij het strand wel een lekker briesje. Wij hebben dit ook gedaan, hoewel onze eerste wel iets ouder was. Inderdaad met een lekker koel tentje en een badje of emmer met wat water. Bij ons vond hij het heerlijk! Goed insmeren, in de schaduw houden en veel drinken. Dan komt dat helemaal goed! Lekker van genieten!

2 maanden geleden

Reactie op Ikieee

Nee, tentje heeft een isolerende buitenlaag waardoor de temperatuur niet ho ...
Van waar heb je het tentje als ik vragen mag 😊

2 maanden geleden

Reactie op WilLie1993D

Van waar heb je het tentje als ik vragen mag 😊
Van de Decathlon! Fresh&black tent. Zijn eigenlijk kampeertentjes maar ook handig voor zo een dagje op het strand. 😄