7 Reacties

één maand geleden

Mijn drie belangrijkste vragen waren: - zit het vruchtje op de juiste plek? - klopt het hartje? - is het een meerling? Als je online van alles leest, kun je je heel ellendig voelen. Heb vertrouwen in je lichaam en neem de situatie zoals het komt. Meestal heb je er toch geen controle op! Angst gaat je niet helpen. Soms makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk want ik herken het heel erg! Heel veel succes! 🙏🏽

één maand geleden

Mijn drie belangrijkste vragen waren: - zit het vruchtje op de juiste plek ...
Bedankt voor de tips. Ik ga er ook wel vanuit dat ze zelf ook wel informatie gaan geven Het is allemaal nieuw voor mij Echt angst heb ik niet gelukkig en ben sinds ik het weet van de zwangerschap juist wat rustiger Maar ik wil ook goed voor bereid zijn. Het zijn goede vragen wat je stelt Bedankt voor de informatie

één maand geleden

Tip om met een volle blaas te gaan. De kans is dan groter dat ze een goede uitwendige echo kunnen maken.

één maand geleden

Reactie op Chanmel

Tip om met een volle blaas te gaan. De kans is dan groter dat ze een goede ...
Als je een inwendige echo hebt moet je een lege blaas hebben. Ik had met 8 weken inwendig:)

één maand geleden

Bij mij checkte ze ook voor de zekerheid de eileiders zodat er niet ook een bbz was, en op vleesboompjes (ik had voor mijn zwangerschap tussentijdse bloedingen). Gelukkig zag alles er helemaal goed uit!

één maand geleden

Hoe is het gegaan?

één maand geleden

Ja super goed Het groeit goed en was precies zo groot als ik zou moeten zijn Toen 8 weken en 3 dagen En hartje klopte goed