58 Reacties

茅茅n maand geleden

Morgen termijn echo bij 11+2. Ben benieuwd of ik weer vooruit wordt gezet net als bij mijn kleine dame vorig jaar

茅茅n maand geleden

Dinsdag met 10+5

茅茅n maand geleden

Ik heb morgen de termijnecho met 10+2. Drie weken geleden al een vroege echo gehad en toen een kloppend hartje gezien, maar het blijft zo spannend 馃馃徎

茅茅n maand geleden

Hier was alles goed 馃┓馃┑ zooooo blij!!

茅茅n maand geleden

Vandaag de 12 weken echo, alles is prima de baby is nu 7 cm groot, nu volgens de arts 13 weken en 1 dag zwanger ipv 12.1 zo blij voor mijn dochter.

茅茅n maand geleden

Reactie op Altima

Vandaag de 12 weken echo, alles is prima de baby is nu 7 cm groot, nu volge ...
Meer dan 70% dat het een jongetje is

茅茅n maand geleden

Wij hebben hem vrijdag met voorlopige berekening 10+5 Met 7 weken goede echo gehad met kloppend hartje maar merk ook wel dat ik het toch weer heel erg spannend vind馃檲 Fijn om te lezen dat hier al wat goede echo鈥檚 zijn geweest. Soms word ik zo bang van de berichten waar het niet goed was 馃檲馃ズ

茅茅n maand geleden

Ik heb volgende week dinsdag de termijn echo. Ben dan als het goed is 10.6 dus ben heel benieuwd

茅茅n maand geleden

Reactie op Moosss

Krijg je trouwens met de termijn echo een hartje te horen of net zoals de e ...
Hi, ik ben vanmiddag geweest voor de termijnecho (ben nu 11 + 5) en alles was gelukkig goed! Je zag een duidelijk kloppend hartje. Mijn echoscopiste gaf aan dat het niet gebruikelijk is om nu al het hartje te laten horen. Ze gaan alleen nu al luisteren als er twijfels zijn of het hartje goed klopt. Dus ik denk dat je er op moet rekenen dat ze niet gaan luisteren.

茅茅n maand geleden

Reactie op Moosss

Krijg je trouwens met de termijn echo een hartje te horen of net zoals de e ...
Bij onze praktijk doen ze ook tot 13 weken alleen kijken, niet luisteren. Omdat ze niet goed weten wat het effect is op het kleine, snel ontwikkelende hartje. Je moet extra echo golven heen "zenden" om ook geluid te kunnen horen. Zo is mij het verteld! 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Moosss

Ohhh toevallig! Leuk! Maar inderdaad voel de spanning nu wel opkomen haha g ...
Hoe ging het vandaag?

茅茅n maand geleden

Wij hebben vandaag een goede termijn echo gehad 馃グ馃グ馃グ Het was weer erg bijzonder en mooi om te zien. 馃槏 Ik ben ook 8 dagen! vooruit gezet dus ik ben nu 11 weken + 2 dagen 馃槂 Op naar de 13 weken echo 馃グ Wij hebben inderdaad ook nog niet het hartje mogen horen dit doen ze bij mijn verloskundige ook nog niet zo vroeg. Wel zien kloppen weer en de baby was flink aan het bewegen zei ze 馃檲馃槏

茅茅n maand geleden

Reactie op WifeyDP_

Bij onze praktijk doen ze ook tot 13 weken alleen kijken, niet luisteren. O ...
Dit was bij onze praktijk inderdaad ook! Gelukkig hebben wij hem wel goed kunnen zien kloppen 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op millietim

Hier was alles goed 馃┓馃┑ zooooo blij!!
Heel fijn 馃挄馃挄

茅茅n maand geleden

Hoe was het bij de rest allemaal gegaan ? 馃┑馃┓

茅茅n maand geleden

Reactie op Moosss

Hoe was het bij de rest allemaal gegaan ? 馃┑馃┓
Ik mag vanmiddag!!! 馃槏

茅茅n maand geleden

Reactie op Moosss

Wij hebben vandaag een goede termijn echo gehad 馃グ馃グ馃グ Het was weer erg bi ...
Wat super fijn om te lezen! 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op WifeyDP_

Ik mag vanmiddag!!! 馃槏
Heel veel succes! 馃

茅茅n maand geleden

Ik over uurtje ben zo benieuwd weer馃槏

茅茅n maand geleden

Reactie op WifeyDP_

Ik mag vanmiddag!!! 馃槏
Laat je weten hoe het was 馃槏