58 Reacties

één maand geleden

Reactie op Moosss

Laat je weten hoe het was 😍
Ja zal ik doen! ☺️ De vorige zwangerschap vond ik het niet zo super spannend. Nu wat meer spanning, omdat de eerste echo toch iets afwijkends (bloed of leeg vruchtzakje?) te zien was. Heel benieuwd hoe dit zich ontwikkeld heeft...

één maand geleden

Vanavond🤩

één maand geleden

Ik vanochtend gehad. Al super actief kindje, alles erop en eraan en stevig hartje. 1 dag terug gezet en vandaag precies 11 weken 🥰

één maand geleden

Hier ook alles goed gelukkig!! 1 dagje vooruit gezet, nu 11 april uitgerekend. 💙💗🥰

één maand geleden

Morgen ochtend vroeg,de dag kan niet beter beginnen..

één maand geleden

Vanochtend onze echo gehad, 2 dagen vooruit gezet 🫶🏻 we zijn nu 11+6 , dus 4 april uitgerekend ❤️ mooi hartactie al gezien en kindje dat niet stil wou zitten 😋❤️ heeerlijk gevoel

één maand geleden

Hoi Mama's Zojuist onze termijn echo gehad.. 😍 Uitgerekend op 15 april (21 april eigen berekening) Hoe mooi is dit 🤩😍🤩

één maand geleden

Hier vandaag ook een goede echo gehad, er was een heel actief kindje te zien!❤️ Uitgerekende datum 16 april

één maand geleden

Hier een goede termijn echo gehad. Zo bijzonder dat het nu echt een mensje is, wat al heerlijk druk aan het bewegen was. De meting wilde niet goed lukken waardoor we extra lang konden mee genieten 🥰🥰 Voor mijn gevoel viel er echt een last van mijn schouders en kan ik nu echt genieten en denken ‘ja ik ben zwanger’ Nu durf ik het van de daken te schreeuwen 🥹

één maand geleden

Ik heb hem woensdag ben dan 11 + 4🥰🩷🩵 Heel spannend!

één maand geleden

Goedenmorgen Dames ik heb op 24 september de termijnenecho wat u ook al aangaf dat het wel erg spannend is en ik ben erg nieuwgierig of alles nog goed gaat met de kleine druif. Ik wens alle moeders succes met de echo's en dat ze allemaal positief mogen zijn. Prettig weekend

één maand geleden

Reactie op rebel

Hoi Mama's Zojuist onze termijn echo gehad.. 😍 Uitgerekend op 15 april ( ...
Prachtige foto van je kindje geniet van u zwangerschap

één maand geleden

Donderdag de echo gehad en 2 dagen vooruit gezet. Nu 6 april uitgerekend

één maand geleden

Yes wij mogen donderdag🥰

één maand geleden

Aankomende vrijdag heb ik mijn eerste termijnecho. Ik kan echt niet wachten om te horen of alles goed gaat met die kleine. 🥰 Enorm spannend allemaal. 🩷

één maand geleden

Ik heb hem ook morgen😍 ben 10.5 weken

één maand geleden

Reactie op Judje84

Ik heb hem ook morgen😍 ben 10.5 weken
Ikke ook… en ook 10.5 🥰