10 Reacties

één maand geleden

Ik herken het niet, maar weet wel dat het door vermoeidheid echt zwaar kan zijn. Persoonlijk werk ik onregelmatig met nog steeds nachtdiensten tot 22 weken, en ben ik bij mijn vorige zwangerschap verplicht vanaf 26 weken thuis komen te zitten. Uiteindelijk werd ik echt GEK door het wachten op de baby en elke dag hetzelfde.. wachten wachten wachten. Ondanks dat het echt zwaar kan zijn hoop ik voor je dat je nog ergens wat motivatie vandaan kan halen. Persoonlijk denk ik echt dat het anders een hele lange ‘zit’ gaat worden. En als het niet gaat gaat het natuurlijk niet hè! Gezondheid gaat ten alle tijden voor! Nu ben ik vooral blij als ik kan gaan werken, met nog een dreumes die rondloopt, even moment voor mezelf haha!

één maand geleden

Reactie op J.A.vdr

Ik herken het niet, maar weet wel dat het door vermoeidheid echt zwaar kan ...
Bedankt voor je reactie! Alleen maar thuis zitten wachten heeft natuurlijk ook nadelen ja.. Ik hoop dat de vermoeidheid binnenkort wat minder wordt en dat ik met meer energie ook wat zin erbij krijg 🙏

één maand geleden

Heel herkenbaar. Ik ben 10+6 en zo ontzettend vermoeid.. en onhandig, laat zo nu en dan het één en ander wel uit m'n hande glijden. Concentratie is ook ver te zoeken.. hopen dat het beter wordt , maar qua moeheid lijkt het met de dag erger te worden😒

één maand geleden

Ja! Maar dan vooral aan het einde van de zwangerschap. Ik wilde gewoon in m’n bubbel en niet meer zorgen voor anderen (cliënten) maar vooral voor mezelf 😆

één maand geleden

Ja! Sinds mijn vorige zwangerschap al en nu met een zoontje van 10 maanden ben ik veel liever thuis dan aan het werk. Ik heb sowieso weinig werk ambitie 😂

één maand geleden

Ja! Hahaha ik wil thuis aan de gang om alles klaar te maken voor die kleine… ik merk ook dat ik nu elke dag mijn partner en hondjes mis.. heel erg gek

één maand geleden

Herken dit nu helemaal. Ik had dit niet in mijn eerste zwangerschap. Maar nu ik zwanger ben van de twee boeit het me niet meer zo veel ( terwijl ik altijd mijn werk met lieve deed). Ergens ben ik al gewoon aan het aftellen tot me verlof🤣 en ik ben nog maar 11 weken

één maand geleden

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Maar wel lastig op werk.. Ik had gedacht dat het meer tegen het einde van de zwangerschap zou komen, de behoefte om het heel rustig aan te doen thuis. Maar ik heb het ook nu al 😁 Gelukkig is het weekend, rustig aan allemaal!

25 dagen geleden

Ik heb kleuters en merk soms wel dat ik iets meer zit en observeer dan anders, maar is niet per se verkeerd toch😊

25 dagen geleden

Ik zou graag terug voor de klas staan maar de misselijkheid en vermoeidheid is te overheersend. Zit al 3 weken en half thuis en nog drie weken bij gekregen. Als ik werk is het probleem dat ik afval en verzwak. Door thuis te zitten blijf ik min of meer gewoon op gewicht wat al een verbetering is.