12 Reacties

één maand geleden

Mmh, zou je alle vitamine even moeten checken. Weet dat je vitamine A niet te veel binnen mag krijgen als je zwanger bent. Zou persoonlijk voor eentje gaan die speciaal voor zwangeren is 🤗

één maand geleden

Ik zou beter Davitamon compleet zwanger met extra foliumzuur en vitamine D3 innemen. Dit was op advies van de VK. Te verkrijgen bij de Kruidvat.

één maand geleden

Ik zou zelf geen normale multi vit gebruiken. Dan moet je alles qua dosering checken. Ik had zelf al mijn vitamines bij Vitakruid of Vitals. In het begin neem ik een multi waar ook folaat in zit en later in de zwangerschap neem ik losse vitamines. Als de portemonnee het toelaat zou ik daar eens een kijkje nemen🤗

één maand geleden

Reactie op Koraaltje

Ik zou zelf geen normale multi vit gebruiken. Dan moet je alles qua doserin ...
Ah okey, dankjewel! Goed dat ik het toch maar nagevraagd heb 😊

één maand geleden

Reactie op Miss Wan

Ik zou beter Davitamon compleet zwanger met extra foliumzuur en vitamine D3 ...
Dankjewel! Ik ga daarnaar kijken☺️

één maand geleden

Reactie op Jansje22

Mmh, zou je alle vitamine even moeten checken. Weet dat je vitamine A niet ...
Ja dat is niet handig dan inderdaad… dankjewel voor je reactie! ☺️

één maand geleden

Ik gebruik deze ook. Eigenlijk slik ik die al jaren en gewoon mee doorgegaan😅

één maand geleden

Er staat A tot Z compleet maar volgens mij mag je geen vitamine bijslikken waar A in zit want te veel vit A kan schadelijk zijn (en haal je ook al uit voeding) Ik zou echt gaan voor een vitamine speciaal voor zwangeren, dan weet je zeker dat het goed is.

één maand geleden

Gewone multivitamines niet speciaal voor zwangeren, worden afgeraden. Omdat de kans groot is dat daar te veel Vitamine A in zit.

één maand geleden

Reactie op Lindaa100

Ik gebruik deze ook. Eigenlijk slik ik die al jaren en gewoon mee doorgegaa ...
Niet doen. Stap over tijdens je zwangerschap.

één maand geleden

Ik ga vandaag gelijk andere aanschaffen!

één maand geleden

Het is deze geworden😁