10 Reacties

8 dagen geleden

Babybrezza :)

8 dagen geleden

Babybrezza = flesverwarmer. 1 druk op de knop en klaar. Geen gedoe meer midden in de nacht om een flesje warm te maken of met halve flesjes klaarmaken. Je stelt het aantal ml in en is binnen paar sec klaar op de juiste temperatuur.

8 dagen geleden

Een stevig voedingskussen

8 dagen geleden

Met stipt op 1 hier … babybrezza 😃

8 dagen geleden

Het is echt heeeel erg persoonsafhankelijk. Een flessen verwarmer zoals hieronder genoemd heb ik bijvoorbeeld nooit gebruikt, nooit gemist. Ik zou niet te veel exotische items halen en kijken voor tweedehands dingen. Dingen die je dan echt mist of veel gebruikt kun je altijd nog bijhalen of een 'goeie/nieuwe'. Voor ons: een goede luieremmer, wij hebben een diaperchamp (tweedehands via marktplaats), een draagdoek (we begonnen met een bykay, maar uiteindelijk een little frog op Vinted gevonden, die is nog veel fijner), een verschoon kussen voor boven én beneden. Heeeel veel spuugdoekjes en hydrofiele luierdoeken. Een een goede opvouwbare speelmat!

8 dagen geleden

Spulletjes die wij de eerste periode veel gebruikt hebben zijn een numsy white noise apparaatje, puckababy piep inbakerslaapzakje, baby björn wipstoeltje (zelf hebben we die tweedehands gekocht, scheelde een hoop geld). Wij vonden een babynestje ook heel fijn voor op de bank beneden. Wij hebben de maxi cosi iora co-sleeper, medela freestyle kolf en draagzak van isara quick de full buckle. Een draagzak is heel persoonlijk, wij hebben deze gekocht naar aanleiding van een draagconsult.

8 dagen geleden

Hier babybrezza ook niet gemist. Heb eerst borstvoeding gegeven en wij hebben een waterkoker die je op 40-60-80-100 kunt instellen. 40 graden zo klaar! Twee verschoonkussens voor beneden en boven hebben wij idd ook, heel fijn! Verder triptrap met babyopzetstuk veel gebruikt, zodat de kleine ook bij de eettafel erbij kan zo lang ze nog niet zelfstandig kunnen zitten. Babynestje voor in de box of op de bank erbij. Isofix voor maxicosi in de auto, makkelijk als je de maxicosi er zo op kunt klikken. Cosleeper lang gebruikt tot het niet meer paste.

8 dagen geleden

Reactie op Jenny123

Het is echt heeeel erg persoonsafhankelijk. Een flessen verwarmer zoals hie ...
Dankje!!❤️

8 dagen geleden

Kinderstoel Nomi! Geweldige stoel! Ik heb mijn triptrap weggedaan om die te kopen. Geweldig ding. Een doomoo softy vond ik ook een echte meerwaarde. Wasbare luiers. En volledig rubberen of siliconen fopspenen, zoals die van liewood bv. Die hebben geen kieren ofzo waar vuil in kan opbouwen.

8 dagen geleden

- White noise ruisboxje - Philips avent stomer/blender - Spuugdoekjes, beddengoed, slabbers, hydrofiele doeken etc. allemaal in dezelfde kleur (wit, kan op 60 graden) - Dasty vlekkenspray 😅 - 2 verschoonkussens (voor boven en beneden) - overslagrompers, veel fijner de eerste weken