Ik vroeg me af of er hier iemand van plan is om hun naam te delen voordat het kindje geboren is.
Wij zitten eraan te denken om het alleen aan onze ouders te vertellen op een speciale manier, maar weten dan ook niet zo goed hoe.
Voor degene die het al verteld hebben: aan wie hebben jullie dat gedaan en hoe?
Wij delen de naam niet omdat ik weet dat de namen die wij kiezen niet bij iedereen in de smaak vallen.
Als er dan al een lief babytje is met die naam is het altijd makkelijker accepteren haha.
Maar als je al vrij zeker weet dat je geen gemopper krijgt als je 'm vooraf deelt, waarom niet?
Misschien een schattig mutsje met de naam op het kamertje zetten en de babykamer (nog eens) showen?
Wij zijn er heel open in, wij gaan onze zoon Maes (Latijnse æ, niet de Germaanse☺️) De eerste reactie van mijn oma was letterlijk "bah" en genoeg mensen hun reactie is een rare blik. Dus als je daar niet tegen kan raad ik je aan het voor jezelf te houden, als je baby er eenmaal is vinden mensen bijna rlke naam leuk omdat het aan een lief kindje word gelinkt. Mij en mn vriend boeit het niet, wij vinden het een leuke naam die cool in ons gezin past (Milan, Matthy & Maes)
Absoluut niet van plan. Zodra het geboren is, is het een voldongen feit, tot die tijd denken mensen je nog wel van gedachten te kunnen veranderen, ook ouders. Je moet heel zeker in je schoenen staan, wil je t van tevoren delen.
Wij hebben het bij de gender reveal gedeeld met ouders en familie! Deels omdat ik geen geheimen kan houden en ook omdat iedereen zo al een een beetje een band kan opbouwen met onze kleine jongen!
Wij delen het met onze naaste familie! Gezin + aanhang van ons beide🩷
De mensen die het tot nu toe weten reageerde heel leuk en er begint daardoor ook al echt een soort band te groeien mer de baby, nu iedereen haar gewoon bij haar naam kan noemen🥰