28 Reacties

2 maanden geleden

Hey! Je hoeft geen nachten meer te werken als je zwanger bent, ik heb het vorige zwangerschap gelijk aangegeven bij mn uuleiddinggevende en hoefde ze niet te werken. Er zijn ook onderzoeken geweest dat je meer kans op een miskraam hebt bij 2 of meer nachtdiensten per week vooral vanaf week 8. Niet om je bang te maken maar meer om je te motiveren om het te bespreken! Succes!

2 maanden geleden

Ik heb het ook gelijk aangegeven bij mijn leidinggevende. Geen nachtdiensten meer voor mij om dezelfde reden die Lise- aangeeft. En ik vond het toch altijd al zwaar dus komt me goed uit. Haha

2 maanden geleden

Reactie op Lise-

Hey! Je hoeft geen nachten meer te werken als je zwanger bent, ik heb het v ...
Ja dat is dus het ding. Ik werk alleen maar snachts al 6 jaar. En ik werk dan nu 1 x in de 2 weken 2 nachten

2 maanden geleden

Reactie op Josie123

Ik heb het ook gelijk aangegeven bij mijn leidinggevende. Geen nachtdienste ...
Jaa alleen mijn baan is alleen maar snachts te werken 🤭 dus dat kan niet zomaar meteen omgegooid worden

2 maanden geleden

Reactie op KelsLong

Ja dat is dus het ding. Ik werk alleen maar snachts al 6 jaar. En ik werk d ...
Wat een lastige situatie! Kan je leiddinggevende geen alternatief werk voor je regelen? Hoop dat je een goede oplossing samen kan vinden 🍀

2 maanden geleden

Ik ervaar de nachtdiensten juist als fijn in de zorg. Het is voor mij minder tillen als bij de dag dienst. Minder stress met opnames regelen. Artsen bellen medicatie bestellen. Normaal vind ik dat juist heel fijn alle chaos maar merk dat ik nu de rust was fijner vind. Zo lang mijn lijf aangeeft dat het goed gaat. Blijf ik dit voorlopig ook doen

2 maanden geleden