8 Reacties

één maand geleden

Hoi Nikki, Ik ben via de huisarts overgegaan op Emesafene. Dit heb ik gekregen omdat ik geen hap in mijn keel kon krijgen. Ik weet natuurlijk niet of de HA dit ook voorschrijft als je niet overgeeft. Het is wek echt heel vervelend hoor. Ik leef met je mee 😔

één maand geleden

Inderdaad Emesafene vragen bij de huisarts. Dit krijg je ook wanneer je (nog) niet spuugd. Deze medicijnen moet je helaas wel zelf betalen want ze worden niet meer vergoed.

één maand geleden

Acupunctuur heeft na 3x bij mij echt wel geholpen al.

één maand geleden

Ik neem navalit. 2 s avonds, 1 s ochtends en 1 s middags. Maximale dosis maar niet heel effectief. De scherpste kantjes zijn er af.

één maand geleden

Reactie op Kimmiekerk

Hoi Nikki, Ik ben via de huisarts overgegaan op Emesafene. Dit heb ik gekre ...
Ik bevraag het bij mijn gynaecoloog volgende week! Het is echt vreselijk. Durf ook niet veel meer eten omdat ik bang ben dat het er toch uitkomt.

één maand geleden

Reactie op WAZI

Ik neem navalit. 2 s avonds, 1 s ochtends en 1 s middags. Maximale dosis ma ...
Oh ik wist niet dat zoveel mocht! Ga eens bellen naar huisarts of ik toch in afwachting van gynaecoloog wat meer mag nemen dan.

één maand geleden

Reactie op heynikki

Ik bevraag het bij mijn gynaecoloog volgende week! Het is echt vreselijk. D ...
Begrijp ik. Ik kon ook echt niet meer eten. Maar na een dag of 2 die medicatie gebruiken werkte het echt bij mij! Ik zou het zeker vragen. Succes en sterkte 😘

één maand geleden

Je bent niet de enige. Ik slik nu 4 dagen Navalit op verzoek van de verloskundige. Ben 8+2 en slik net als jij 1 in de avond en 1 in de ochtend. Moet alsnog 2 keer op een dag overgeven en eten gaat niet. Vreselijk om je zo elke dag te voelen. Kan alleen maar op de bank liggen. Straks een afspraak bij de verloskundige ga vragen of ik ook mag ophogen.