11 Reacties

15 dagen geleden

Hee! Hier heb ik 'm er helemaal uit gehaald toen m'n buik begon te groeien. Het gat zelf rekte ook onwijs uit en er stond mega veel spanning op dat stukje vel waar de piercing doorheen zat. Was heel oncomfortabel. Na de bevalling wel nog terug in gedaan maar hij hing er echt in omdat dat stukje huid niet echt meer terug rekte. Dus ik heb 'm er helemaal maar uit gehaald😅

15 dagen geleden

Reactie op LisaDeEerste

Hee! Hier heb ik 'm er helemaal uit gehaald toen m'n buik begon te groeien. ...
Kan je dat voorkomen? Ik wil namelijk heel graag m’n navelpiercing houden🤣

15 dagen geleden

Ik heb flexibele gekocht met de hoop dat alles straks weer terug groeit :) heb de eerste lengte er al in moeten doen

15 dagen geleden

Reactie op liefstesesamzaadje

Kan je dat voorkomen? Ik wil namelijk heel graag m’n navelpiercing houden🤣 ...
Geen idee je buik gaat sowieso groeien daar ontkom je niet aan haha maar onthoud ook, ieder lijf is anders he dus misschien heb jij er helemaal geen last van!🤷🏽‍♀️

15 dagen geleden

Hier eruit gehaald. Vond het niet mooi door de groeiende buik en niet meer passend bij het moederschap. Beetje ordinair ofzo

15 dagen geleden

Bij mijn eerste zwangerschap helemaal eruit gehaald, na de bevalling kon hij bij mij gewoon weer in en leek het of er niks veranderd was

15 dagen geleden

Ik reageerde heel heftig op de zwangerschapspiercing. Ging meteen ontsteken. Heb het eruit gehaald en normale piercing ingedaan tot het rustig was en toen rond 25 weken eruit gehaald. Wel af en toe even doorgeprikt al was dat niet nodig. Na de bevalling gewoon weer ingedaan.

15 dagen geleden

Reactie op MDxx

Bij mijn eerste zwangerschap helemaal eruit gehaald, na de bevalling kon hi ...
Ah super chill!

15 dagen geleden

Reactie op Laureen90

Ik heb flexibele gekocht met de hoop dat alles straks weer terug groeit :) ...
Voor nu gaat gelukkig alles goed. Maar ik denk dat ik ook voor zo een flexibele ga. Thanks!

15 dagen geleden

Reactie op liefstesesamzaadje

Voor nu gaat gelukkig alles goed. Maar ik denk dat ik ook voor zo een flexi ...
Ik heb deze gekocht, vond die laatste twee echt te leuk om niet te proberen

15 dagen geleden

Reactie op LisaDeEerste

Hee! Hier heb ik 'm er helemaal uit gehaald toen m'n buik begon te groeien. ...
Dit heb ik ook gehad bij mijn eerste. Het velletje ziet eruit als een ladder in een panty, echt geen gezicht dus maar eruit gelaten. Heb bij mijn 2e een navelbreuk gekregen, dus kan hem er hoe dan ook niet meer in doen.