28 Reacties

2 maanden geleden

Is dit je eerste poging? Is je NOD al geweest? Helaas gebeurt het heel vaak dat je klachten krijgt als een soort placebo effect

2 maanden geleden

Reactie op Doetjes

Is dit je eerste poging? Is je NOD al geweest? Helaas gebeurt het heel vaa ...
Zeker niet mn eerste. Zondag is mn NOD. We zijn al 4 jaar bezig en hadden de hoop op gegeven. Maar voor het eerst een goed gevoel met voor het eerst deze klachten.

2 maanden geleden

Reactie op didi15

Ah oke en met welke heb je getest en wanneer was dat?

2 maanden geleden

Reactie op Doetjes

Ah oke en met welke heb je getest en wanneer was dat?
Gister met de action vroege test

2 maanden geleden

Reactie op didi15

Gister met de action vroege test
Ah oke. Die worden wel gezien als goede testen. Hoe lang is je cyclus? Kan natuurlijk nog komen, aangezien je voor NOD zit. Dus hopelijk komt het nog

2 maanden geleden

Reactie op Doetjes

Ah oke. Die worden wel gezien als goede testen. Hoe lang is je cyclus? Kan ...
29 dagen normaal gesproken

2 maanden geleden

Reactie op didi15

29 dagen normaal gesproken
Oke, niet kort dus. Ik hoop enorm voor je dat die positieve test nog komt. Bij mij was 't wel dat er pas na 3 min een tuurstreepje kwam

2 maanden geleden

Reactie op Doetjes

Oke, niet kort dus. Ik hoop enorm voor je dat die positieve test nog komt. ...
Lief dankjewel dat je reageerde

2 maanden geleden

Reactie op didi15

Lief dankjewel dat je reageerde
Ja, elke keer is zo spannend en helemaal als je t idee hebt dat t zo is. Maar t enige wat je kan doen is afwachten Zitten jullie in een traject?

2 maanden geleden

Reactie op Doetjes

Ja, elke keer is zo spannend en helemaal als je t idee hebt dat t zo is. Ma ...
Ja echt maak mezelf helemaal gek .. al een week last van vanalles en kan hele dagen wel slapen. Niks voor mij als stuiterbal. We hebben een ivf met embryo selectie gedaan ivm darm afwijkingen bij mij. Helaas werkte dit niet en hebben wij onderzoeken gehad. Advies van de ivf arts was oefen oefenen en nog veeeel meer oefenen. Dan komt het echt goed. Dit is nu iets meer dan een jaar geleden. Ik zei we gaan op vakantie en wachten tot oktober als het dan niet raak is gaan we terug 🙈

2 maanden geleden

Reactie op didi15

Ja echt maak mezelf helemaal gek .. al een week last van vanalles en kan he ...
Ah heftig. Had je vandaag nog getest?

2 maanden geleden

Als je klachten komen van een zwangerschap dan komt het door de hcg en dan zou het te meten moeten zijn. Ik denk dat je lichaam een soort fantoom zwangerschap doet. Ik heb dit helaas ook heel vaak gehad maar toch elke keer negatieve testen 😔 en nu ik echt zwanger ben had ik tot de test helemaal geen klachten. Af en toe een kleine steek bij opstaan en dat was het.

2 maanden geleden

Heb je al weer getest?

2 maanden geleden

En

2 maanden geleden

Je kunt een bloedtest laten doen

2 maanden geleden

Negatief maar ook niet ongesteld terwijl ik normaal heel stipt ben. We zijn nu op vakantie dus wachten af tot we thuis zijn hou jullie op de hoogte

2 maanden geleden

Reactie op didi15

Negatief maar ook niet ongesteld terwijl ik normaal heel stipt ben. We zijn ...
Nogsteeds niet ongesteld?

2 maanden geleden

Reactie op Doetjes

Nogsteeds niet ongesteld?
Nee en nogsteeds en negatieve test .. het zal wel niks zijn maar ergens heb ik toch nog een beetje hoop. We zien wel wat het word

2 maanden geleden

Ik bleef ook negatief testen zelfs 1 dag na NOD. De 4e dag na NOD begon ik het vreemd te vinden dat ik nogsteeds niet ongesteld was geworden en heb toen heel licht positief getest. Wacht het nog een paar dagen af.

2 maanden geleden

Hier nu 3 negatieve tests, terwijl ik me zo raar en anders voel. Grotere en gevoelige borsten, misselijk etc. Ik ben voor het eerst aan het proberen en heb deze klachten nooit voor een ongesteldheid, dacht echt dat get zo was. 9 aug moet ik ongesteld worden, als ik die dag erna het nog niet ben nog maar eens een test doen. :-(