16 Reacties

2 maanden geleden

Precies het zelfde hier vandaag 10 dpo maar over 2 dagen nod al ik heb een korte LF Wel net een positieve clear blue digital gehad 🥹 Zo spannend, eerste keer zwanger maar ik kan nergens anders meer aan denken m’n hoofd maakt overuren Ik voel me zo ellendig misselijk moe, hoofdpijn, opgeblazen Ik wil morgen ook de verloskundige nog niet bellen, wil er nog even mee wachten zodat de tijd tot de echo zo kort mogelijk is

2 maanden geleden

Reactie op pierrewietje1

Precies het zelfde hier vandaag 10 dpo maar over 2 dagen nod al ik heb een ...
Aah, geweldig! Van harte gefeliciteerd 💙🩷. Mijn hoofd ook echt…Wil over niets anders praten en aan niets anders denken… Echt slopend de wachttijd tot je je echo hebt…Ik begrijp je helemaal. En wat rot al die symptomen. Ik heb echt niet zoveel en dat maakt me een beetje onzeker pfff 😩

2 maanden geleden

Jij ook, voorzichtig gefeliciteerd 🥰 Ik ken mijn cyclus heel goed en daardoor had ik vanmiddag ineens een moment dat ik dacht en nu moet ik wel testen gewoon om te weten waar het vandaan komt , Het komt vast goed, ergens lijkt me het ook wel relaxt om niet te veel klachten te hebben Ergens na die positieve test vind ik dit ook allemaal wel een klein beetje eng

2 maanden geleden

Ik sluit me bij jullie aan! Gister licht positief getest en vandaag al wel donkerder. Ben denk ik ook 10 of 11 dpo… mijn dochtertje is in januari geboren dus hadden niet verwacht dat het nu al weer raak zou zijn! Super super spannend, hopelijk mag het bij ons allemaal goed gaan!

2 maanden geleden

Hoi hoi wat leuk om te lezen. Je kan een vroegtijdige echo aanvragen omdat je eerder miskramen hebt gehad. Dit kan volgens mij vanaf 6 weken. Dan kunnen ze een kloppend hartje zien. Dit heb ik ook gehad omdat ik niet zwanger kon worden en toch uiteindelijk spontaan zwanger was geraakt.

2 maanden geleden

Spannend! 1 tip, test pas over 1-2 weken weer.. niet eerder, want dan kan die dus soms negatief uitvallen omdat je zo vroeg hebt getest. (Zit in dezelfde situatie) tot nu toe ook geen bloed dus het gaat nog goed, mag volgende week pas weer testen van verloskundige.

2 maanden geleden

Reactie op pierrewietje1

Jij ook, voorzichtig gefeliciteerd 🥰 Ik ken mijn cyclus heel goed en daard ...
Ja, ik dus ook! Precies hetzelfde..Ik dacht: nee, ik MOET nu testen. Ja, ik moet zeggen dat ik het (enge) helemaal niet had met m’n zoontje. Ik stond er geen seconde bij stil. Nu ben ik ouder (7 jaar later) en sta ik juist bij ALLES stil… Fijn dat ik niet de enige ben 😅

2 maanden geleden

Reactie op Lisse84

Ik sluit me bij jullie aan! Gister licht positief getest en vandaag al wel ...
Wat leuk! Gefeliciteerd. Hopelijk loopt het lekker op en heb je een fijne en gezonde zwangerschap 🥰

2 maanden geleden

Reactie op BGB05

Hoi hoi wat leuk om te lezen. Je kan een vroegtijdige echo aanvragen omdat ...
Wat fijn dat je zo spontaan bent zwanger geraakt! 🥰 wondertje dus. Yes ga ik zeker doen. Dan nog is het zenuwslopend tot die 6 weken…

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Spannend! 1 tip, test pas over 1-2 weken weer.. niet eerder, want dan kan d ...
Ja, dat kan ik niet hoor 😅. Ik moet toch weten waar ik aan toe ben, omdat ik nu al graag rekening houd met eten en drinken. Ik heb bij mijn eerste maar 1 x getest en dat was met 4 dagen overtijd.

2 maanden geleden

Reactie op Yasminetaar

Ja, dat kan ik niet hoor 😅. Ik moet toch weten waar ik aan toe ben, omdat ...
Haha, dan kan je wel een teleurstelling krijgen terwijl je misschien wel zwanger bent... maar je moet het zelf weten☺️

2 maanden geleden

Reactie op Yasminetaar

Ja, ik dus ook! Precies hetzelfde..Ik dacht: nee, ik MOET nu testen. Ja, ik ...
Net de verloskundige gebeld,. 3 september mogen we terecht, wij konden eigenlijk een week eerder maar dan zijn ze op vakantie

2 maanden geleden

Reactie op pierrewietje1

Net de verloskundige gebeld,. 3 september mogen we terecht, wij konden eige ...
Wat fijn dat je dan terecht kan. De langste dagen van je leven gaan in…😩. Ik sprak het ziekenhuis (ik ben medisch Ivm mijn vorige zw en bevalling) en ik kan pas met 7 weken terecht. Echt zooo vervelend. Ze doen 7-11-16 weken. 🫠

2 maanden geleden

Reactie op Yasminetaar

Wat fijn dat je dan terecht kan. De langste dagen van je leven gaan in…😩. ...
Jaaa erg hè, vind vandaag al lang duren! Maar goed wij gaan de week ervoor op vakantie dus dat scheelt al heel veel met afleiding

2 maanden geleden

Reactie op pierrewietje1

Jaaa erg hè, vind vandaag al lang duren! Maar goed wij gaan de week ervoor ...
Oh heerlijk, Hoelang gaan jullie? Wij gaan ook volgende week een weekje. Mijn huisarts is met vakantie pfff. Kan pas vrijdag bellen voor een verwijsbriefje. Dan kan ik pas een eerste echo afspraak maken. Echt zo irritant…

2 maanden geleden

Reactie op Yasminetaar

Oh heerlijk, Hoelang gaan jullie? Wij gaan ook volgende week een weekje. Mi ...
Van maandag tot maandag en dan dinsdag de echo