15 Reacties

één maand geleden

Hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap! Mijn vriend is er ook zeker niet blij mee maar ik wil het kindje graag verder me Omgeving is er ook niet echt blij mee en wilt dat ik het weghaal.. ik ga het kindje niet weghalen en ik ga me hart volgen u should do that too! Ik weet hoe moeilijk het is en hoe slecht je het laat voelen but stay strong and don’t let them decide for you.. Je mag me een berichtje sturen via Instagram als je wilt als je verder wilt praten je bent meer dan welkom🩷.. INSTA: @monifaelm

één maand geleden

Wat rot dat je vriend zo reageert. Kan het zijn dat hij voor nu vooral geschrokken is, omdat het onverwachts is? Of hebben jullie altijd de wens voor 1 kindje gehad?

één maand geleden

Reactie op Monifa el m

Hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap! Mijn vriend is er ook zeker niet b ...
Wat lief je reactie! Ik heb je hier een vriendschap verzoek gestuurd!

één maand geleden

Reactie op Ractac

Wat rot dat je vriend zo reageert. Kan het zijn dat hij voor nu vooral gesc ...
Hij is ook geschrokken, maar de schrik lijkt niet minder te worden. Hij ontwijkt ook een beetje het onderwerp alsof het er niet is. En hij wilde wel ooit een tweede maar niet nu al, pas over 1/2 jaar ongeveer…

één maand geleden

Mijn tweede zwangerschap ging ook zo. Mn man opperde toen ook abortus. Inmiddels 6 jaar verder, abortus niet gedaan (ik was al 20w toen we erachter kwamen) en nu net erachter dat we opnieuw een kindje krijgen (nu wel gepland, zijn idee zelfs!)

één maand geleden

Reactie op michelle19902504

Mijn tweede zwangerschap ging ook zo. Mn man opperde toen ook abortus. Inmi ...
Hoe ben je hiermee omgegaan? En is je man nu wel blij met de tweede ?

één maand geleden

Reactie op Kusjeskusjesxx

Hoe ben je hiermee omgegaan? En is je man nu wel blij met de tweede ?
het was de derde haha, we hadden al een tweeling. Jaaa zeker! hij zou hem niet willen missen!

één maand geleden

Reactie op Kusjeskusjesxx

Hoe ben je hiermee omgegaan? En is je man nu wel blij met de tweede ?
had vooral tijd nodig om eraan te wennen trouwens

één maand geleden

Oke dankjewel! Mn schoonmoeder weet t ook ik dacht dat zij hem misschien kon opvrolijken maar die staat meer achter hem en zegt dat het niet haalbaar is financieel in deze tijd… nu weet ik het echt allemaal niet meer voel me zo rot

één maand geleden

Wat een vervelende situatie voor je, ook met de reactie van je schoonmoeder erbij.. Ik kan je niet vertellen wat je zou moeten doen, alleen wat ik heb gedaan toen ik zwanger was van mijn zoontje en heel negatieve reacties van de andere kant kreeg. Ik heb weerstand geboden tegen die mensen en hun (zogenaamd christelijke) opvattingen. Van abortus was uiteraard geen sprake vanwege geloof, maar ongetrouwd kinderen krijgen was een doodzonde. Ik heb toen afstand van ze genomen. We woonden gelukkig niet samen. Ik heb uiteindelijk alles alleen gedaan omdat hun reacties me zoveel stress bezorgden dat het beter was alleen te zijn. Ik had al een dochter van 11 dus we hebben ons er wel doorheen geslagen. Wat ik hiermee wil zeggen is dat het erg belangrijk is dat je dicht bij jezelf blijft en ervoor zorgt dat je geen dingen gaat doen waar jij niet achter staat ❤️

één maand geleden

Reactie op Wondertje0425

Wat een vervelende situatie voor je, ook met de reactie van je schoonmoeder ...
Dankjewel voor je reactie dit geeft me wel moed. Ik wil het ook niet weghalen want ik weet 100% dat ik er spijt van ga krijgen. Wel is het een drama nu en ik snap niet waarom niemand erachter staat. We hebben alles op een rijtje, werken een huis en al een kind. Dus ik snap zeker het probleem niet… ja het zal duurder worden maarja dan laat ik er andere dingen voor gaan. Ik ben daar makkelijk in. Zo rot deze situatie en nooit verwacht dat het me zou overkomen

één maand geleden

Reactie op Kusjeskusjesxx

Dankjewel voor je reactie dit geeft me wel moed. Ik wil het ook niet weghal ...
Het klinkt idd als een nare situatie. Maar als jij weet wat je ervoor over hebt en dat je alles op een rijtje hebt, dan sta je sterk!! 💪

één maand geleden

Reactie op Wondertje0425

Het klinkt idd als een nare situatie. Maar als jij weet wat je ervoor over ...
Dankjewel !!

één maand geleden

Wat verdrietig om te lezen! Heb je geen fijne vriendinnen die je in vertrouwen kan nemen? 😘

één maand geleden

Reactie op Suus399

Wat verdrietig om te lezen! Heb je geen fijne vriendinnen die je in vertrou ...
Ja dat wel, en hun snappen het ook niet. Maar ik weet echt niet wat te doen. Ik wil niet dat mijn gezin uit elkaar valt maar ik wil ook mijn kindje in mn buik niet kwijt