14 Reacties

8 maanden geleden

Ja wij nemen baby vanaf 3 weken oud in de bakfiets(ook urban arrow) mee. In de maxi cosi drager. Er zit een goede vering op de standaard en het CJG zei dat het prima kan. We kijken alleen uit voor grote hobbels, maar dat spreekt voor zich.

8 maanden geleden

Absoluut niet voor 3 maanden. We hebben ook vering op onze Carqon, maar ik vind de nek en hersenen van mn kindje te belangrijk om daarmee risico te nemen. Voorlopig dus met de auto, tram en benenwagen.

8 maanden geleden

Ik was het helemaal eens met dit artikel tot die idioot van Urban Arrow zegt dat je een baby beter in een draagdoek kunt vervoeren op de fiets🫨 wtf?

8 maanden geleden

Hier hebben we ook dit gesprek gehad. Wat mij opviel is dat ze in de auto ook “trilt” en hobbelt.. dus als je op glad asfalt fietst lijkt mij dat het zelfde of ben ik dan te optimistisch😶😂

8 maanden geleden

Reactie op Prax

Ik was het helemaal eens met dit artikel tot die idioot van Urban Arrow zeg ...
Ik zou dat persoonlijk ook niet doen. Maar ik zie het in mijn omgeving wel.

8 maanden geleden

Reactie op MelissaaB

Hier hebben we ook dit gesprek gehad. Wat mij opviel is dat ze in de auto o ...
Dat zat ik me dus net ook te bedenken ja😅

8 maanden geleden

Reactie op MelissaaB

Hier hebben we ook dit gesprek gehad. Wat mij opviel is dat ze in de auto o ...
Een auto heeft veel meer demping en het stoeltje staat op een bank die ook nog dempt. Bovendien, wat als je een ongeluk krijgt? Als iemand tegen je aanrijdt? De kans is bijzonder klein, maar het kan gebeuren.

8 maanden geleden

Reactie op Prax

Een auto heeft veel meer demping en het stoeltje staat op een bank die ook ...
Is dat met een auto niet netzo?

8 maanden geleden

Reactie op Prax

Wat als een auto zijwaarts op je auto inrijd waar je kindje zit? Is toch net zo gevaarlijk een auto is ook niet veilig! Ik weet het zelf van dichtbij! Dat een ongeluk in een klein hoekje zit tis een wonder dat mijn man en ik nog leven

8 maanden geleden

Reactie op Prax

Zeker! Maar mijn ervaring met auto rijden is dus dat demping vrij “tegen” valt. Als ik mijn dochtertje zie liggen in de maxi cosi trilt ze ook heel erg en bij hobbelige wegen, zie ik haar ook echt stuiteren..☹️ wij wachten sowieso nog eventjes.. maar ik vroeg me precies het zelfde af.. de trillingen zijn er bij beide vervoermiddelen

8 maanden geleden

Nee absoluut niet voor 3 maanden ook ivm schokken en trillen. En ook niet in de draagzak. Vind dat altijd zo leip als ik mensen op een ebike zie met een baby erin. Je zou maar vallen… weet dat het leventje hierdoor tijdelijk even wat kleiner is, zeker omdat ik graag met m’n peuter er ook op uit zou gaan maar tot 3 maanden doen we echt alleen auto, lopen en ov

8 maanden geleden

Ik neem mijn zoontje mee in de draagzak, met een driewieler bakfiets. Met een tweewieler zou ik dit niet aandurven!

8 maanden geleden

Reactie op Prax

Absoluut niet voor 3 maanden. We hebben ook vering op onze Carqon, maar ik ...
Yes zelfde hier. Gezondheid bovenop