14 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Pingu90
Ik was het helemaal eens met dit artikel tot die idioot van Urban Arrow zegt dat je een baby beter in een draagdoek kunt vervoeren op de fiets🫨 wtf?
8 maanden geleden
Reactie op MelissaaB
Hier hebben we ook dit gesprek gehad. Wat mij opviel is dat ze in de auto o ...
Dat zat ik me dus net ook te bedenken ja😅
8 maanden geleden
Reactie op MelissaaB
Hier hebben we ook dit gesprek gehad. Wat mij opviel is dat ze in de auto o ...
Een auto heeft veel meer demping en het stoeltje staat op een bank die ook nog dempt.
Bovendien, wat als je een ongeluk krijgt? Als iemand tegen je aanrijdt? De kans is bijzonder klein, maar het kan gebeuren.
8 maanden geleden
Reactie op Prax
Een auto heeft veel meer demping en het stoeltje staat op een bank die ook ...
Is dat met een auto niet netzo?
8 maanden geleden
Reactie op Prax
Wat als een auto zijwaarts op je auto inrijd waar je kindje zit? Is toch net zo gevaarlijk een auto is ook niet veilig! Ik weet het zelf van dichtbij! Dat een ongeluk in een klein hoekje zit tis een wonder dat mijn man en ik nog leven
8 maanden geleden
Reactie op Prax
Zeker! Maar mijn ervaring met auto rijden is dus dat demping vrij “tegen” valt. Als ik mijn dochtertje zie liggen in de maxi cosi trilt ze ook heel erg en bij hobbelige wegen, zie ik haar ook echt stuiteren..☹️ wij wachten sowieso nog eventjes.. maar ik vroeg me precies het zelfde af.. de trillingen zijn er bij beide vervoermiddelen
8 maanden geleden
Nee absoluut niet voor 3 maanden ook ivm schokken en trillen. En ook niet in de draagzak. Vind dat altijd zo leip als ik mensen op een ebike zie met een baby erin. Je zou maar vallen… weet dat het leventje hierdoor tijdelijk even wat kleiner is, zeker omdat ik graag met m’n peuter er ook op uit zou gaan maar tot 3 maanden doen we echt alleen auto, lopen en ov